- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Sytkäboksia
Te jotka käytätte Velleman kit syttyboksia sätkässänne niintotaa millaisia systeemejä ootte viritelly? Tarkoitan sitä, että kun kärkien kondensaattori pitää ohittaa niin ootteko vetäny katkasija/vaihtokytkin juttuja kabiiniin? Minne olette boksin sijoittaneet?
Toinen asia:
onko kellään sitä uutta 123-ignitionia missä on se potentiometri, josta säädetään ajoitus kullekin konetyypille sopivaksi? Onko hyvä?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Konkan johdon voi vain irroittaa ja jättää konkan sinne paikalleen.
Saa sen ainakin kytkettyä jos on työkaluja mukana.
Tosin kun laittaa sytkäboxin sisätilaan tavarahyllyn alle, niin on hyvin epätodennäköistä että laitteeseen tulisi vikaa.
Konehuoneessa on liian kuuma ja jopa vettä saattaa mennä.
Laitteen miinukseen on muuten helppo tehdä ajonesto, ei riko laitettakaan…
123:sta, mihin vehkeisiin eri sytkät? nelkkuun, vanhukseen, kutoseen vai?
http://www.123ignition.nl/index.php?id=12
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Viitsiikö joku katsoa 123 manuaalista onko näille koneille samat asetukset?
AK2
A06/635
A06/642
AM2A
A06/664
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste