Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Avatar Retku 24.6.2019 klo 22:21.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #263318
    Avatar
    Retku
    Osallistuja

    Hommasin toissatalvena kaksikurkkuisen kaasarin ja nyt koittanut kiivaasti sitä asentaa. Tyhjäkäyntiä ei vaan tahdo löytyä millään. Kierroksia ottaa kyllä kivasti Onko tuo edes mahdollista laittaa sätkään vai onko se suunniteltu isommalle padalle ainakin myyjän puheissa se on sätkässä ollut kiinni. Kyseessä siis suutinten koon mukaan tuo ensimmäinen listasta oleva siis ami8 kaasari alunperin. Venttiilit on säädetty parhaan taitoni mukaan 0.20. Kaasarin jalkka tiivis eikä pakovuotojakaan näy ja 123 tune asennettu. Ei turboputkea. Puristukset tasaiset molemmissa 9.8 Bensan pinta 18mm, mutta onko se oikein ainakin sammuttaessa ruikkii aikasta paljon lohkolle. Niin ja neulaventtiilikin on vaihdettu ja puhallustestattu.
    Mitä kannattais koettaa seuraavaksi?

    #263346
    Juha-Matti Kivistö
    Juha-Matti Kivistö
    Osallistuja

    Amissa on “turboputki” vakiona – en tiedä auttaako vaivaan.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #263352
    Avatar
    Retku
    Osallistuja

    Juu näin muistelinkin, mutta onko vaikutus niin iso suutin kokoihin. No tänään oli kaasari taas pöydällä ja vaihdoin vielä akselitiivisteet varuiksi kun uudet sattui löytymään. Tyhjäkäyntikin löytyi 41 tk suuttimella mutta seosruuvi vain 3/4 osaa auki. No taitaa tulla suutinrumbaa niinkuin tuossa toisessakin ketjussa…

    #263353
    Avatar
    Retku
    Osallistuja

    Onko tuo listan kutosessa käytetty 24/21 kaasari periaatteeltaan sama poislukien suuttimet? Colortunen mukaan rikkaalla meinaan tuntui käyvän kierroksia nostattaessa.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.