- Tämä aihe sisältää 42 vastaukset, 12 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3.2.2018 at 18:21
TAPU2901 toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
24.12.2016, 11:59 #232356
TAPU2901
OsallistujaTuli hankittua viime kesänä 56 2cv osina kori on melkoinen Harso .ei oo edes tukikehikkoa ja oon joutunut sitä siirteleen on tosi pehmeä ja vääntyilee. Uutta peltiä oon tilannut hevoskuormallisen.ovet on jonkinmoiset mutta hitssattavaa niistäkin löytyy laitan joulun jälkeen kuvia.
27.12.2016, 18:12 #232412TAPU2901
Osallistuja27.12.2016, 20:16 #232417Matti Lampila
AvainmestariToimimattomat linkit poistettu pyynnöstä.
28.12.2016, 13:26 #232430Akaile
OsallistujaOn nuo Wanhukset kyllä kovaa rautaa! Nelkuista tai varsinkaan loppupään kutosista ei olisi puoliakaan tuosta jäljellä samoilla ikävuosilla. Huvittavin kohta tuossa projektissa on kuskinpuolen takakynnys ja takapenkinkotelon sivu: klassinen ”tein itse ja säästin”-korjaus.
Odotan innolla mitä tuleman pitää, aloittaja on korjannut hyvällä otteella edellisetkin projektinsa 🙂
Edit: Vai onko tuo lappu lyöty tukemaan kynnyskoteloa siirtelyissä?
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -7628.12.2016, 22:01 #232437TAPU2901
OsallistujaOikeas olit ruuvasin tuon lapun,siihen ,kun tuntui että leviää käsiin.tuo on ymmärtääkseni ollut vain jotain 7 vuotta käytössä.sitten poistettu rekisteristä.sen jälkeen kiertänyt muutamalla omistajalla.sain mukaan sellaisen rekisteri otteen millaista en ollu koskaan nähnyt.se oli alkuperäinen.mun mielestä tuota ei oo koskaan ees maalattu.paitsi uutena. kuitenki se pyöreä merkki on pois.jossa väri koodi,
28.12.2016, 22:15 #232438Aakku
OsallistujaNäkyykö valmistuspäivää rintapellissä?
29.12.2016, 00:37 #232446Musta Hattuinen Mies
OsallistujaKuvien perusteella voisi olettaa että kori on 60 luvun puolelta.. Kun tuulilasille tuleva lämmitysputki on jo uudemmalla puolella.. Kuuluisi olla kuskin puolella kojetaulua.. 🙁
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂29.12.2016, 20:07 #232451jym
OsallistujaTuo on uudempi koppa kuin -56. Huurteenpoistoa tuulilasille ei ole vielä vuosimallissa 1956 (kummallakaan puolella), tuli tuotantoon vuosimalliin 1957 (vasemmalle puolelle) ja siirtyi myöhemmin keskemmälle lopulliseen paikkaansa v. 59. Ei kuulu olla vielä myöskään värikoodiprikkaa, semmoinen hienous otettiin käytäntöön vuonna 64. Vuonna 1956 tehtiin vain harmaita AC132 -sävyisiä sätkiä.
//jym!
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
29.12.2016, 21:44 #232452TAPU2901
OsallistujaNiinpä tietenki mua on petetty. Korin numero on ME28 JO
29.12.2016, 21:53 #232453TAPU2901
OsallistujaLisäsin kuvan missä näkyy tuo numero.
29.12.2016, 23:18 #232455Aakku
OsallistujaOlisiko 28 J 0 , elikä 28.10.60
30.12.2016, 06:48 #2324582cvkimmo
OsallistujaME 28 J 0 on maalin toimittajan koodi (ME = Merville) ja päivämääräkoodaus menee juuri Aakun mallin mukaisesti.
Aiheesta lisää esim.
http://2cvco.canalblog.com/archives/2010/08/30/18935342.html
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)30.12.2016, 17:24 #232477TAPU2901
OsallistujaVoi harmi kun kerkesin niitä pellejäkin jo tilata .mutta nyt en tiä miten menetellä.
30.12.2016, 17:31 #232478jym
OsallistujaTee siitä viiskutonen. Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mtn. Aika pieniä eroja kumminkin 56/60.
//jym
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
30.12.2016, 18:10 #232482Akaile
OsallistujaVähän samaa meinasin virkkoa, eli eipäs nyt takerruta asioihin täältä yleisöstä, jos kumminkin Wanhus on nousemassa takaisin pyörilleen ja kohti uusia seikkailuja.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.