Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  azu 17.4.2018 klo 13:20.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #251934

    azu
    Osallistuja

    Sain kytkinpaketin, jossa asetelman kitkapinta oli ”sidottu asetelman runkoon kirkkaalla rautalangalla. Onko lanka ns kuljetustuki, ja poistetaanko lanka ennen asennusta.

    • Tätä aihetta muokkasi 2 päivää, 21 tuntia sitten  azu.
    #251942

    Kaikki ylimääräinen tietenkin pois ennen asennusta..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. Nettij@os JP.. 🙂

    #251943
    Akaile
    Akaile
    Osallistuja

    Siinä on ehkä haluttu varmistaa, että kytkinlevy menee oikein päin paikoilleen. Sen(kin) kun voi asentaa kahdella tavalla; oikein ja väärin.

    Espoo-Ke-Su
    Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77

    #251944

    azu
    Osallistuja

    Paineasetelman painelevy on sidottu tuolla lankakiepillä asetelman runkoon, sen läpi, takapuolelle tulevista korvakkeista. En tarkoita kytkinlevyä. Asetelman painelevy irtoaa sen rungosta kun poistaa tuon rautalankasiteen. Poistin langan ja liitin koneen laatikkoon. Kytkin toimi normaalisti, mutta kun kytkin oli pohjassa kuului selkeä kilinä. Painelevy kuulostaa vapaa-asennossa liikkuvan edestakaisin ja kilahdus syntyy kun korvake osuus runkoon läpituloaukossa. Paineasetelma ei ole Valeon tekemä, vaan ilmeisesti jokin tarvikeosa – Citroselta. Side on n puolen millin vahvuista jousiterästä ja siinä on kolme puolipallon muotoista taivutusta. Nyt asettaisin langan paikalleen, mutta en muista miten se oli alun perin.

    • tätä vastausta muokkasi 2 päivää, 4 tuntia sitten  azu.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.