Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #255484
    Savitaipale
    Osallistuja

    Tuo ”Onko rakentelut jo rakenneltu?”- threadi sai pohtimaan, että

    Mitä vielä ei olla rakenneltu? (Ainakaan Suomessa)

    Kertokaa siis mitä sätkälle vielä pitäisi tehdä?
    Itse ainakin haluaisin nähdä Harrikan moottorin Rättärin keulalla koska sellainen olisi erinomaisen päheä laite. Ja ilma-alustaisen kulkimen. Ja semmoiset ovet joissa on ikkunat kopioitu alapuolellekin. Ja, ja, ja…

    #255490
    Akaile
    Osallistuja

    Lainsäädännöllisestä näkökulmasta johtuen, odotan aidosti, että joku tekee sen Suomen ensimmäisen BMW-2cv:n eli Pete Sparrown pioneerityönä tehdyn muunnossarjan tai vast. käyttöönotto ja rekisteröinti täällä pohjolassa. Se se olisi päheä kone sätkässä!

    Hyde-alusta sätkässä tai pakussa

    Mehari-super

    Sekventiaali-vaihteisto sätkään, radalla on jo nähty.

    Paku sivuliukuovella, siististi tehtynä.

    Dyane Prestige

    Viritetty kamina, eli vaikka BX GTI 16 valven kone vanhan ryppypellin uumeniin murisemaan ja mielellään koko laitos hydejousitettuna.

    Lasikuitukopio Bijousta, mutta ilman kattoa, eli Bijou Cabriolet (ja/tai superina)

    VGS:n 720cc kone GS:n loodalla.

    Espoo-Ke-Su
    Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76

    #255515
    Savitaipale
    Osallistuja

    Sätkän puhaltimen joku vois kanssa tehdä uusiksi siten, että flektin ulkokehälle lisättäisiin radiaalipuhaltimen siivet. Tulis ”turboputki” nimensä veroiseksi.

    #255516
    Wonderi
    Osallistuja

    Neliveto-sähkösätkä.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.