Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Kuolataampa yhdessä
@AK-65 wrote:
Tai sitten rakentaa ensin Dollyn jonka kytkee sätkän perään kuin peräkärryn. Ja tämän päälle sitten kääntöpöytä johon kytkee sen “ns puoliperävaunun”
Siitä tulisi sitten täysperävaunu joita sallitaan vain oikeille rahtareille.
Savoia Carsin Uusiotuotanto-Meharit ovat kuulemma valmistuksessa ja toimitusaika 3 kk. Tai sitten ei; tämä tehdas on aika mystinen tapaus, mutta ilmeiseti oikeasti olemassakin muuallakin kuin vain verkossa. http://www.savoiacars.com/automoviles_mehari_in.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Tere.
Ihan mielenkiinnosta aiheeseen puoliperävaunu rättäriin, paljonko saa
olla painoa jarrullisessa kärryssä 2cv6:sen perässä?
Timo.
Lukee rekisteriotteessa… 2CV6 -77
jarruin 400 kg/ jarruitta 270 kg
@setä wrote:
Tere.
Ihan mielenkiinnosta aiheeseen puoliperävaunu rättäriin, paljonko saa
olla painoa jarrullisessa kärryssä 2cv6:sen perässä?
Timo.
Terve.
Hommahan kaatuis painoon jos tommosta suunnitelis.
Poksikin painaa yli 660kg! Ei ole kutosen otetta sillä kyselin.
Timo.
Joku (varhainen, karumpi?) Poksi on omamassaltaan 400kg. Eli jos ei ole varusteet lisääntyneet tai paikat vettyneet niin saisi periaatteessa vetää.
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste
