Etusivu Foorumit Päävalikko Matkalle Killan Kesäretki 2025 Sloveniaan

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Terve kanssa kiikkujat !

Kesäretken suunnittelu vetää viimeisiä vääntöjä slaavilaisten kanssa ja alkaa olla reitiltään kasassa. Tosin asiat aina elää ja saattaa pieniä reittimuutoksia tulla vieläkin 🙂

Ilmoittautuminen Kesäretkelle löytyy verkkosivujemme etusivulta ja retkeläisiä on jo mukana kiva lauma. Reittiä informaatiosta poiketen on muutettu ja Krakovasta menemme Slovakian läpi Itävaltaan. Haistellaan vähän siinä mäkisen maaston ilmastoa 🙂

Kesäretki startaa 20.7.2025 siirtymällä Helsingistä Tallinnaan. Jokainen varaa itse laivamatkan Talliinnaan ja virallisesti informaation jne. kanssa starttaamme Kesäretken laumaeläiminä Bauskan leirintäalueelta Latviasta.

Tässä laivavinkkejä:

Ekerö Line. Lähtö 09:00 Helsinki

Vikig Line. Lähtö 10:30

Tallink / Silja Line. Lähtö: 07:30

Itse taidan lähteä tuolla Siljalla. On kalliimpi, mutta antaa kivemmin aikaa siirtyä eteläiseen Latviaan.

Seuraavassa Nyytisessä on vähän ulkomaan matkalle Rättärillä lähtevälle informaatiota ja lisäilen tänne tietoa kanssa retkestä. Tietenkin tarkemmin Kesäretkeläisille suoraan s-postiin. Rakennan tarkempaa informaatiota heti kun olen Classic Motor Show:sta selvinnyt 🙂

Terveisin

Jo kärpäsiä suuhunsa kattoauki ajellen kerännyt Hupimestari

Terskis,

Kesäretken virallinen reitti on lyöty lukkoon ja menee seuraavasti:

20.7 Helsinki – Tallinna – Bausta, Latvia

21.7 Bauska, Latvia – Suwalki, Puola

22.7 Suwalki – Varsova

23.7 Varsova – Krakova

24.7 Krakova. Tutustutaan ominpäin ympäristöön. Tämä on ns. kalsaripäivä.

25.7 Krakova – Zilina, Slovakia

26.7 Zilina – Piestany

27.7 Piestany – Berndor, Itävalta

28.7 Bernforf – Ptuj, Slovenia

29.7 Urku auki kohti 2CV ystävien kansainvälistä maailmankokousta Postojna, Slovenia.

1 käyttäjä kiitti kirjoittajaa tästä viestistä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.