- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › kaasarista
Mistähän mahtaa johtua, että kaasu pohjassa kone hyytyy, mutta kun vähän löysää niin lähtee vetämään kun mielenköyhä.
Kakkoskurkku tukossa tai liikkuva roska ykköskurkussa, joka tukkii kovassa virtauksessa suuttimen.
Kurkkasin just kaasarin sisälle ja jotenkin jo arvasinkin, että mikä mättää. Pääsuutin(?) oli kokoa 70! Ihan liian pieni miun mielestä! Otin toisesta kaasarista(ami8 orkkis kaasari) suuttimen tilalle. Uuden koko on 125(tai siis nämä ovat lukemia jotka löytyvät suuttimesta). Silmiin nähden reiän koossakin on eroa.
No ei ku tien päälle. Nyt kulkee ja kiertää kone niinkuin sätkän koneen tuleekin kiertää! Ei nikottele ja vetää puhtaasti. Nyt kun vaan on se nelkun loota niin huippunopeutta ei kehtaa hirveästi kelata. Kuiten acadianella otti nelosella kevyesti 6000r/min nelosella. Ennen sai nelosella vaivoin yli 5000r/min…
😀
102:kin riittää suuttimeks…vähemmän bensaa….
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste
