Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Akaile Akaile 18.4.2018 klo 08:25.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #251971

    donnakakskahdeksan
    Osallistuja

    Onko kukaan Suomessa rakentanut moista vempainta, ellei, olisiko jostain muusta maasta saatavissa seikkaperäistä selostusta, miten BMW:n bokserikoneen saisi istutettua sätkään tai tai tiinaan. Sitten muutoskatsastettua.

    #251980
    Akaile
    Akaile
    Osallistuja

    http://www.sparrowautomotive.co.uk/citroen2cvbmw.html

    Luulen, että pienimmän riesan tie olisi olisi hurauttaa sätkä tuonne Sparrowille, ostaa muunnossarja asennettuna ja sen jälkeen rekisteröi ja katsastaa kulkimen jossain EU-maassa. Kavereitahan tämä vaatii avuksi, mutta niitähän rättäristeillä on 😉 Jos sen saisi leimaan esim. Hollannissa tai Saksassa niin EU-lainsäädännön puitteissa Suomen viranomaisilla ei pitäisi olla sanottavaa. Tämä tietysti vain mutua, koska tätä ei tietääkseni vielä ole tehty suomessa. Ensimmäisen jälkeen järjestelmässä olisi referenssi, jonka avulla seuraavien teko helpottunee.

    Espoo-Ke-Su
    Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.