Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat 22nd World Meeting of 2cv Friends 2017 Portugal

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #231202

    Monet on varmaan menossa Portugalin 2CV-kokoukseen ajamalla tai lentämällä. Itse olen harkinnut tuota lentämistä, kun työt estää heinäkuussa pitkät lomat. Joten kyselenkin, että millä kukakin on menossa, milloin lähtö, milloin lennot yms? Itse katselin, jos lentäisi ma 24.7. ja palaisi takaisin su 30.7. (+/- 1-2 päivää) vai onko joku löytänyt järkevän vaihtoehdon tuohon? Lennon tuntuu olevan järkevimmän hintaiset Lissaboniin.

    #231211

    Kerran olen ajanut tuon 8000 km.n retken. Siihen menee tosiaan aikaa, joten päätimme pienellä porukalla lentää Malagaan.
    Malagaan siksi, että siellä on meillä majapaikka.
    Katsella eteläistä Espanjaa vuokra-autolla ja jatkaa siitä Ericeiraan. Olen jo varannut jo lennot ja hotellit. Lennot jo maksettukin.
    Nyt varaukset kannattaa tehdä sekä hotelleihin että lentoihin. Tulee edullisemmaksi. Auton vuokrauksen hoidamme ennen joulukuuta.

    #231223

    Tervehdys Killan Hupimestarilakin.
    Tottahan me järjestämme Killan Kesäretken ajamalla Portugaliin. Useinhan on käynyt niin, että matka on ihan älyttömän mukava, kokous on sitten parin -kolmen päivän päästä niiiiin nähty. Tämä siis minun kokemukseni.
    Matkan mukavuuteen on nyt pieni rajoite, kun matka on niin pitkä. Olemme Hupittaren kanssa miettineet menomatkan pituudeksi kahdesta kolmeen viikkoon. Helsingistä Saksaan laivalla ja siitä losotetaan euroopan yli ett’ heilahtaa. Oikeasti mietimme kyllä päivämatkat ja lepopäivät ja tutustumisen arvoiset kohteet reitin varrelle.
    JP-kokuksessa saamme jo jonkinlaisen mietityn version, joka ilmestyy sitten Nyytsärissäkin.
    -HupiPette

    #231460

    Ajamalla Ericeiraan on valitettavasti liian pitkäkestoinen retki meikäläiselle. Tai sitten pitäisi lähteä yksin, lomien sovittaminen mahdotonta. Lentäen olisi tietty yksi mahdollisuus, mutta koko ajatus kärsisi. Ehkä pysytellään vaan Suomessa, tai sitten kehitellään jokin retki lähi-eurooppaan.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.