Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Seppo Niemi Seppo Niemi 11.8.2017 klo 10:18.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #243107
    kaitsuvaari1
    kaitsuvaari1
    Osallistuja (Participant)

    Mikähän ero on kansissa, aukoissa tai imu-pakosarjoissa. Tuleeko tehoero kaasarin mallista vai mistä. Mulla on nyt tämä 13,5 hp teoreettinen teho pellin ala. aikomus on saada tämä 425 kuutiota puskemaan vähän vahvemmin.
    Kyselee: Kaitsuvaari

    #243129
    Seppo Niemi
    Seppo Niemi
    Osallistuja (Participant)

    18 kaakkisen imupakosarjalla ja isommalla kaasarilla(28)saa ainakin ääntä enemmän ja huiput lähelle satasta.
    Kansista erottaa siitä että 12-13,5 hp:n imupakosarjat on kolmella pultilla kiinni.
    18 kaakkisessa neljällä.
    12 kaakkisen mäntä alunperin melkein tasanen.Hevosia kun haettiin lisää muuttui männänpää
    kumpuilevaksi.
    18 kaakkisessa jo venttiilitkin suureni.

    Oma lukunsa on ruveta kaasuttimen suuttimia vaihtelemaan.Komeita turbojakin oli jo niinä aikoina.Mainosten mukaan lisäsivät tehoa.Käytännössä ei liene.

    Onnea yritykselle tv seppon

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.