9.7.2025
Suomen 2CV-Kilta ry
  1. 1
  2. 2
  3. 3
MENU
  • Etusivu ►
    • Ajankohtaista
  • Jaokset ►
    • Ohjeet jaosten toimintaan
    • Hesa
    • Hy-Ri ►
      • Hy-Rin kuvagalleria
      • Hy-Rin työkalut
      • Raid 2 Lofoten
      • [202x] Raid 24 M•Rings
      • [2018] Raid 24 Roses
      • [2018] Vappuajelu
      • [2017] Raid 2 PAPP
      • [2017] Vappuajelu
      • [2016] Raid 24 Islands
    • Hämeenlinna
    • Joensuu
    • Kajaani
    • Ke-Su
    • Kouvola
    • Kuopio
    • Kymensuu
    • Lahti ►
      • Erikoistyökalut
    • Lappeenranta
    • Lappi ►
      • Lapin jaoksen kuvagalleria
    • Mikkeli
    • Oulu
    • Pohjanmaa ►
      • 2CV Mixte
      • Pohon kuvagalleria
    • Pori
    • Rauma ►
      • Rauman jaoksen kuvagalleria
    • Salo
    • Tampere ►
      • Tampereen jaoksen galleria
    • Tu-Jä-Ke
    • Turku
    • Uusikaupunki
    • Wanhusten Waalijat
  • Kilta ►
    • Liity jäseneksi Suomen 2CV-Kiltaan
    • Yhteystiedot
    • Mikä on Suomen 2CV-Kilta?
    • Citroën 2CV:n Historia
    • Nyytiset
    • Sivuston säännöt
  • Jäsenille ►
    • Jäsentietosi ja niiden päivittäminen
    • Jäsentiedotteet
    • Galleria
    • Arkistot
    • Clubshop ja varaosat ►
      • Toimitus- ja maksuehdot
      • Ostoskori
      • Kassa
      • Oma tili
    • Varaosamyynti (isot osat)
  • Kalenteri
  • Yhteystiedot ►
    • Yhteystiedot
    • Tietosuojaseloste
  • Foorumi ►
    • Päävalikko ►
      • Yleinen keskustelu
      • Tapahtumat
      • Tekniikka
      • Matkalle
      • Autohavainnot
      • Esittäytyminen
      • Pienoismallit
      • 2cv-projektit
      • Myydään
      • Ostetaan
      • Vaihdetaan, lahjoitetaan ja palvelua
      • Palaute ja ehdotukset
      • Ylläpidon tiedotteet
      • Raadin uutisia
    • Pikalinkit ►
      • Uusimmat aiheet
      • Uudet lukemattomat
      • Uudet viestit: Viimeinen päivä
      • Uudet viestit: Viime viikolla
      • Uudet viestit: Viime kuussa
  • Etusivu
    • Ajankohtaista
  • Jaokset
    • Ohjeet jaosten toimintaan
    • Hesa
    • Hy-Ri
      • Hy-Rin kuvagalleria
      • Hy-Rin työkalut
      • Raid 2 Lofoten
      • [202x] Raid 24 M•Rings
      • [2018] Raid 24 Roses
      • [2018] Vappuajelu
      • [2017] Raid 2 PAPP
      • [2017] Vappuajelu
      • [2016] Raid 24 Islands
    • Hämeenlinna
    • Joensuu
    • Kajaani
    • Ke-Su
    • Kouvola
    • Kuopio
    • Kymensuu
    • Lahti
      • Erikoistyökalut
    • Lappeenranta
    • Lappi
      • Lapin jaoksen kuvagalleria
    • Mikkeli
    • Oulu
    • Pohjanmaa
      • 2CV Mixte
      • Pohon kuvagalleria
    • Pori
    • Rauma
      • Rauman jaoksen kuvagalleria
    • Salo
    • Tampere
      • Tampereen jaoksen galleria
    • Tu-Jä-Ke
    • Turku
    • Uusikaupunki
    • Wanhusten Waalijat
  • Kilta
    • Liity jäseneksi Suomen 2CV-Kiltaan
    • Yhteystiedot
    • Mikä on Suomen 2CV-Kilta?
    • Citroën 2CV:n Historia
    • Nyytiset
    • Sivuston säännöt
  • Jäsenille
    • Jäsentietosi ja niiden päivittäminen
    • Jäsentiedotteet
    • Galleria
    • Arkistot
    • Clubshop ja varaosat
      • Toimitus- ja maksuehdot
      • Ostoskori
      • Kassa
      • Oma tili
    • Varaosamyynti (isot osat)
  • Kalenteri
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Tietosuojaseloste
  • Foorumi
    • Päävalikko
      • Yleinen keskustelu
      • Tapahtumat
      • Tekniikka
      • Matkalle
      • Autohavainnot
      • Esittäytyminen
      • Pienoismallit
      • 2cv-projektit
      • Myydään
      • Ostetaan
      • Vaihdetaan, lahjoitetaan ja palvelua
      • Palaute ja ehdotukset
      • Ylläpidon tiedotteet
      • Raadin uutisia
    • Pikalinkit
      • Uusimmat aiheet
      • Uudet lukemattomat
      • Uudet viestit: Viimeinen päivä
      • Uudet viestit: Viime viikolla
      • Uudet viestit: Viime kuussa
EtusivuAsiaa ja asian vierestäHuviKäsijarrumysteeriö Ianin silmin [HubNut]

Käsijarrumysteeriö Ianin silmin [HubNut]

20.2.2018 Huvi

Tällä videolla Ian Seabrook kertoo oman kulkimensa (levyjarrullisen 2CV:n) käsijarrumysteeriosta. Ian on englantilainen freelancer toimittaja ja kirjoittaa aktiivisesti englannissa ilmestyviin japanilaisiin autoihin erikoistuneisiin alan lehtiin.

Ianin hattumutteri blogi: https://hubnut.org

  • brake
  • Hand
  • Hubnut
  • Ian
  • käsijarru
  • mysteeriö
  • mystery
  • Seabrook
Edellinen

Karsten Schreiber interview SR3 – R4AD – Karstenin haastattelu

Seuraava

Kaksi viikinkiä mustan Afrikan sydämessä [1964]

Liittyvät artikkelit

2CV Ellyn äänieristys
Huvi

Elly matkalla Birminghamiin – Äänieristystä kaivataan

10.4.2017

Ian Seabrook matkaa tällä videolla Ellyn kanssa Classic Car näyttelyyn Birminghamiin. Samalla mietitään Ellyn äänieristystä matkustus mukavuuden parantamiseksi. [time-restrict on=”2015-01-01″ off=”2017-04-20″][/time-restrict]

Huvi

Projekti Elly – osa 5

25.5.2016

Ian Seabrookin Elly-rättärin kunnostusprojekti jatkuu nyt Citwins pajalla Englannissa. Ian on freelancer kirjoittaja joka kirjoittelee juttuja eri harrasteautolehtiin mitä erikoisemmista autoista. Ianin blogia voi lukea osoitteessa hubnut.org. Ianin kulkimen peltityöt tekee Citwins paja, joka nimestä […]

Hubnut, 2CV Ellyn katon puhdistus
Asiaa ja asian vierestä

2CV katon puhdistus [HubNut]

29.12.2018

Ian testaa Nikwax tuotteita Elly-sätkänsä kattoon. Katso lopputulos videolta. Ellyn katto on jälkiasennus kangaskatto, jonka on valmistanut Matt´s Soft Tops. Kangaskatto vaatii vuosittaisen pesun ja pintakäsittelyn. Ian tekee homman tässä ensimmäisen kerran kuuteen vuoteen. https://hubnut.org

Kirjautuminen ja rekisteröinti

Kirjaudu sisään · Rekisteröidy
Sinulla on 0 uutta yksityisviestiä.
Tarkastele yksityisviestejäsi tästä linkistä.

Kirjautumalla sisään, olet hyväksynyt nämä säännöt.

Etsi foorumeilta

Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Suomen 2CV-Killan verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksiasi.
Välttämättömät evästeet Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Statistics
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Preferences
{title} {title} {title}