Etusivu Foorumit Päävalikko Arkisto Matkalle (Arkisto) Taukopaikka Miekkaniemessä Vs: Tottakai Miekkaniemeen !!!

#129734

Joo todella mahtava Majapaikka keskellä Suomea nelostien varessa.
SUOSITTELEN kaikille kiltalaisille ja muillekin kokemusta on.
terv CitroMarc 😀 😆