Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 391 - 405 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: MATKALLE MUKAAN OTETTAVAT TAVARAT #161565

    Kuinkahan sitä pärjäsi ennenkuin oli matkapuhelimia. Ei kai puhelimen käyttö lomalla ole niin kovin tarpeellista. Kenenkään ei varmaan tarvitse olla aina saavutettavissa. Toisaalta, jos on varaa matkustaa Ranskaan saakka, on varmaan varaa soitella ihan omalla liittymällä.

    vastauksena käyttäjälle: Ratti väärässä asennossa/Acadiane – lisäkysymys #161884

    Poista virtalukon alla oleva peltilevy, joka suojaa ns. haittoja eli kappaleita, joihin rattilukko tarraa. Tarvitset 7 mm.n kiintoavaimen saadaksesi suojaavan peltilevyn pois ja haittoihin muistaakseni 4.n tai 5 mm.n kuusiokoloavaimen. Haittojen kuusiokoloruuveille löytyy paikka virtalukosta rattia hitaasti kääntämällä. Aika hankalalla työasennolla tästä selviää. Nyt ratin pitäisi nousta iloisesti ylöspäin. Irroita rattiakseli matopyörästä ja säätele rattia mielesi mukaan. Ratti voi olla joskus tosi tiukkana matopyörään, mutta ulosvetäjällä rattiputki lähtee. Laita putken sisään rattiputken pituinen tanko ja ulosvetäjällä nostat rattiputken ylös. Tämä koski kutosta ja Dyanessa ja Acadyanessa on haitta hitsattu rattiputkeen ja irtoaa poistamalla kaksi koriin menevää pulttia. Lycka till.

    vastauksena käyttäjälle: Jälleen olisi ! #148850

    Sana massiivi Veskun suusta taitaa todella tarkoittaa massiivia,- ellei massiivista. Kokemusta on. Kahvipiikki osui meikäläisen nilkkaan, kun rakennustyömaallamme ei ollut hänen käydessään kahvinkeitintä. Ranskassa hoidetaan velka pois pikkumokan ja sammakonreisien kera.

    vastauksena käyttäjälle: MATKALLE MUKAAN OTETTAVAT TAVARAT #161562

    Ei mikään suurruhtinas ja muitakaan superlatiivejä en ota haltuuni. Tein vain pienen kertomuksen, josta saattaa olla jollekulle hyötyä. Matkailu on hauskaa kun kaikki toimii, mutta voi päinvastaisessa tilanteessa muuttua horror showksi. Tämä tarina tuskin kerkiää Nyytisiin, joten päädyimme Nyytistoimituksen kanssa tämänkaltaiseen ratkaisuun.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv6 nykii #161712

    Tämä ei ole neuvo, mutta minulla oli kerran samanlainen vaiva. Vaihdoin kaiken mahdollisen, säädin ja ähelsin monta päivää. Lopulta havaitsin apumiehen vetarin leikanneen kiinni ja se aiheutti nykimistä.

    vastauksena käyttäjälle: Lämmityksensäädinvipu 2CV6 -77:ään #161655

    Mullakin tällainen löytyy. Alkuperäinen. Se millä säädetään ääntä jaloille tai päälle.

    vastauksena käyttäjälle: Kaasutinprobleema #161317

    Minulla on ohennettu ja taivutettu 12 mm.n avain. Toimii 12 mm.n kannoilla, mutta 13 millisten kanssa oltiin ihmeissämme. Onneksi ne olivat takapuolella, jonne saatiin ohutseinämäinen hylsy. Mielenkiintoinen ongelmavyyhti, joka saatiin maaliin. Enpä ole tuollaista aiemmin nähnyt. Nyt voikin siirtyä wapun viettoon.

    vastauksena käyttäjälle: Kaasutinprobleema #161313

    Mulla on pari 2-kurkkuista kaasaria, joilla voisi kokeilla josko toiminta helpottuu. Silloin olisi ainakin kaasariongelma ratkaistu. Voisin ottaa mukaan vaikkapa vappuajelulle.

    vastauksena käyttäjälle: Camionettekahvila vastatuulessa #161124

    Henkka ei hoida :oops: . On vähän muita proggiksia, mutta stadissa liikkuu paljon stadilaisia, jotka voivat käydä Lasipatsin luona bamlaamassa :lol: kaverin kanssa.

    vastauksena käyttäjälle: Kaasutinprobleema #161299

    Samankaltainen ilmiö tapahtui tiinassani kun kaasarin etummaiset mutterit olivat löysällä.

    vastauksena käyttäjälle: Patruunoita y.m…. Löytäneet uuden omistajan.. #161216

    Kiitos Vesku kamoista. Annan laatikkosi kaivinkoneen kuljettajalle, joka voi pakata keskikokoisen kaivuukauhan siihen vaikka sateen suojaan. On totta että salaojia kaivetaan maan sisässä ja minun tehtäväkseni jäi verannan alusen kaivuu. Matkaa noin 7 metriä, leveyttä 1 m ja syvyyttä parhaimmillaan 1,8 metriä. Soraa, juntautunutta savea ja mahtava määrä koivun juuria. Rauhallista pääsiäistä ja alkavaa kevättä.

    vastauksena käyttäjälle: Camionettekahvila vastatuulessa #161115

    Teidän pihalla taitaisi kahvi kylmetä, kun sinne on ekakertalaisella niin vaikeaa löytää. :lol:

    vastauksena käyttäjälle: NORDISK GRENSETREFF 2011 #160511

    Norjalaisten kanssa on ollut aina hauskaa ja ei se niin kovin haittaa vaikkei kaikkea ymmärrä. Kannattaa käydä.

    vastauksena käyttäjälle: Gouvy Jazz&Blues festival 5-7/8 Ranskan kokouksen jatkeeksi #160948

    Ajankohta hyvä ja melkein kotimatkan varrella.

    vastauksena käyttäjälle: Kiinnostavia Citroen kuvia. #160913

    Joskus 90-luvun alussa kävimme Itävallassa katsomassa kaverini Horstin pakua, jossa oli hydrauliikka, joka taisi erota kuvissa nähdystä siten, että jokaisen pyörän pystyi nostamaan ylös- alas elektronisesti. Vinkeästi toimiva peli.

Esillä 15 viestiä, 391 - 405 (kaikkiaan 653)