Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 301 - 315 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Piet Posthumus R.I.P. #167925

    Tutuksi ehti tulla minullekin. Mikään ei kestä ikuisesti.

    vastauksena käyttäjälle: Burton #167891

    Tuli käytyä myös Belgian Tienenissä Citro Partsissa, Pariisin Champs Elysen Citroen myymälässä, Saksan Duckservisessä ja Vechtan Französessä. Saattaa olla, että tarinaa tulee Nyytisiin tai sitten ei. :shock:

    vastauksena käyttäjälle: Ostetaan dyaneen takaluukun lukko #167165

    Ostettu takaluukun lukkomekanismi Burtonilta Hollannissa. Hieno paikka tutustumiselle. Burtonin Klemmareitakin tuli hankittua. Kannattaa käydä.

    vastauksena käyttäjälle: Ilmanvaihdon parannus #167796

    Hauska lukea tätä keskustelua. Tuli aikoinaan tehtyä paljon ajatustyötä lämmön sisäänsaamiseksi ja sen hyödyntämiseksi. Ajoinhan noin 20 vuotta sätkällä kelissä kuin kelissä. 10 kertaa ajettiin Raid Laponiet erilaisilla virityksillä. Parhaat tulokset sai kun lauhari oli peitetty ja etumaton alta estettiin lämmön siirtyminen jalkatilasta lämmittämään takaluukkua. 42 asteen pakkasessa alkoi olla kylmä vaikka oli mitä virityksiä. Joten talvet ajelen nykyisin Xantialla ja annan nuorten harrastaa. :roll:

    vastauksena käyttäjälle: Pakoputken liitoksista #167694

    Tiiviit liitokset olen saanut Burtonin klemmareilla. Ovat kuin vanhuksen klemmarit, joita voi kiristää ja eivät veny kuten tarvikeklemmarit. Ovat arvokkaita, mutta kestävät liki isältä pojalle. Näitäkin kannattaa napauttaa kunnolla vasaralla, jotta tiiviys taattaisiin.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv6 OSTETTU. #167518

    Luulenpa, että kyse on väärinymmärryksestä. Meillä on jäseniä jotka eivät ole käyneet yhdessäkään kiltatapahtumassa. Eivätkö hekin ole hieman passiivisia, mutta ketään ei velvoiteta osallistumaan ja olemaan aktiivisia. Kaikkia tarvitaan. Jos tämä keskustelu jatkuu, kannattanee siirtää johonkin toiseen osioon. :lol:

    vastauksena käyttäjälle: Kutosen Löyty #167473

    Marraskuun lopulla pitäisi löytyä.

    vastauksena käyttäjälle: Talven tekemiset #167415

    Ajattelin laittaa Garfieldin muttereiksi ja katsoa sen kuntoa hieman tarkemmin. Ovet menevät ainakin vaihtoon. Kopan otan rungolta ja korjaan ruostuneet paikat . Keväämmällä olin ajatellut kulkimen maalata.

    vastauksena käyttäjälle: Ratinputken irroitus #167275

    Ota pois vaan. Ei se muuten sieltä ylös tule.

    vastauksena käyttäjälle: Ostetaan dyaneen takaluukun lukko #167164

    Ja hyväkuntoinen uudemman mallinen täydellinen takaluukku käy myös hyvin. Henkka

    vastauksena käyttäjälle: Bensapumpusta. #167098

    En ole koskaan tankoa vaihtanut, mutta tarpeen vaatiessa hionut bakeliittitiivistettä hieman ja tällä on hieman iskua saanut pidennettyä.

    vastauksena käyttäjälle: Maalauksenpohjustustyö kurssi #166753

    Mielenkiintoinen tapahtuma. Olisi luullut paikalla olleen enemmän porukkaa. Taitavat muut osaavan nämä hommat. Hyvä niin. :roll:

    vastauksena käyttäjälle: Suomen 2cv-Killan Juhla-Möötti 2012 #166956

    Ei kai siitä ole haittaakaan, että jäsenistö saa uudellakin tavalla infoa. Nimimerkillä kohta 40 kertaa Kiltamöötissä mukana ollut. Salaisuus säilyy tämänkin jälkeen. Salaisuuden voi murtaa tulemalla paikalle. Aulangolla nähdään. :lol:

    vastauksena käyttäjälle: Kojetalussa olevan vivun funktio? #164150

    On muistaakseni Saksan mallin pitkien valojen vilkutuskytkin.

    vastauksena käyttäjälle: Ontuu,,,,ontuu #166930

    Kiinnostava vika, kerrassaan. Joskus kaksoiskaasarin etummaiset kiinnitysmutterit löystyvät ja aiheuttavat vedonheikkenemistä. Kokemusta tästäkin.

Esillä 15 viestiä, 301 - 315 (kaikkiaan 653)