Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka 2CV-vaihteiston kaliiperisarja Burton

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #294943

    Onko kellään kokemuksia ko. sarjan käytöstä vaihteiston kasauksessa ja ssätämisessä.

    #294945

    Olen noita käyttänyt vaihteensiirto haarukoiden säädössä. Nelkun ja kutosen laatikoissa tarvitsee vain nuo kaksi alinta tulkkia. Tuo osa, missä on kaksi reikää on tarkoitettu keskimmäisen vaihteensiirtoakselin lukitsemiseen paikalleen, mutta oikea paikka löytyy myös kun painaa sitä jousen alle tulevaa kuulaa jollain sopivalla tapilla. Minulla pitäisi noita olla ainakin yhdet ylimääräiset, joista voisin luopua, mutta pääsen tarkistamaan tämän vasta todennäköisesti tulevana torstaina.

    1 käyttäjä kiitti kirjoittajaa tästä viestistä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.