- Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 25.4.2016 at 23:29 toimesta.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › 2 cv 61
Isoja ongelmia tuon kanssa ,kun en saa pelaamaan tuota konetta kunnolla,tyhjäkäynti tosi epätasaista,jasitten sammuu,jos yrittää heti käynnistää,niin ei lähe millään,oon joka paikan katsonut sata kertaa,
onhan sinulla siinä 6v kondensaattori.12v kondensaattori 6v järjestelmässä jäähtyy aina välillä noin 10 min.
Mistäkö tiedän?
tv seppon
On 6volt Konkka ja sitäkin oon vaihdellut, muut osat melkein kokeillut vaihtaa paitsi kasaari ja imupako sarja,entä miten tuo vanhassa toimii tuo huohotin systeemi,siinäkin mulla on siä uusi se kumitötsä.nyt se käy tyhjäkäynti sillai aaltoilemalla sitte se sammuu.pensapupussa on uusi kalvo ja putki on uusi tankilta asti.
Kondensaattori on ainakin kunnossa jos kone ottaa kierroksia ja vetää..
Epäilen että roska jossain kaasuttimessa tai jotain,, totteleeko tyhjäkäynnin seos ruuvia,, kokeilisin ensin..
Jos ventiilin säädöt ja sytytys on kohdillaan eikä ilmavuotoja imusarjassa pitäisi kyllä pelata hyvin..
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Omien kokemusten mukaan aaltoileva tyhjäkäynti, jota ei millään saa aisoihin, johtuu ilmavuodosta. Rasvanpoistosprayta käteen ja ruiskauksia käydessä imusarjan liitoskohtiin, kaasarin jalkaan ja pääakseliin. Mikäli jostain näistä kierrokset nousevat ruiskasun jälkeen niin olet löytänyt vuotokohdan. Vaikein, jota ei helpolla löydä, on haljennut kansi. Näitäkin on. Voi olla hiushalkeama tulpanreiästä palotilaan asti ja sitä rataa. Samat seuraukset, ilmaa hörii.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste