Rättärin makuun päässeenä olisi käyttöharraste taas hankinnassa. Mutta, saako otsikon summalla ajokuntoista ja kohtuu terve runkoista ja koppaista rättäriä (l. katsastuskuntoinen)? Mobilisti en ole eikä patinoitunut, käytön jälkiä omaava ulkoasu/sisusta pelota, pikemminkin kiinnostaa.
Ja miksikö tonni? No sen verran on rouva luvannut käyttää rättärin hankintaan :shock: eikä sitä juuri enempää olisikaan :cry:
Ruotsin puolelta blocket on pengottu eikä sieltä oikein mitään löytynyt, saksassa taas hinnat karkaavat ainakin mobilen mukaan. Jos jollain olisi linkkiä ruotsin puolelle niin kehtaisitko pistää esille?