- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › sytytys vai kaasariongelmia
mistä johtuu että käynnistäessä kaasarissa paukautelee vaiva häipyy koneen lämmetessä 🙄
Hei 🙂
Mielestäni kyseessä syttöongelma eli tarkista käjet ja sytön ennakko
terv Citromarc
sytytys tark ennak sääd uud tulp kärj ok suutimet puts elektrooninen sytytys ok paukuu edelleen käynnist ja ensinm 100metrin aikana vaihtelevasti ❓ terv wilson 8)
Tuo on enemmänkin ominaisuus kuin vika.
Olen aika sata että ongelma poistuu runsaalla ryypynkäytöllä, eikö?
Eli johtuu kaasarista, veikkaisin joko ilmavuotoa, tai laihaa seosta.
Ehdotan syyksi ilmavuotoa, omasta karvaasta kokemuksestani. En älynnyt, että kannenpultit oli löystyny, jolloin kone sai liikaa ilmaa ja kävi liika laihalla. Lopulta pitkä ajo kuumana kesäpäivänä poltti männät piloille.
Olihan se kone jo paukkunu jonkun aikaa, mutta ku ei ollu hoksu kotona. 😳
Onko joku muukin huomannut että oikeanpuoleinen kansi löystyy helpommin?
Oikeanpuoleinen kansi käy muutenkin kuumempana öljynkierron takia.
pahin pauke minulla katosi kun löysin kondensaattorin kiinnityksestä liian pitkän pultin.pohjasi ennen kuin kiristi,ja konkka sai maata satunnaisesti.tv seppo
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste
