Forum Replies Created

Viewing 2 posts - 61 through 62 (of 62 total)
  • Author
  • in reply to: Uudet Superit nykysuomessa. #130554

Huh huh olipa paljon puhetta suorituskyvystä ja sen semmoisesta. Kaikkea en jaksanut riviriviltä lukea, mutta tässä pari kommenttia vaikka kukaan ei nimenomaa niitä kysynyt.

Kyllä 2CV:n konetehon nostaminen on minusta ihan sallittua harrastamista 2CV-ajoneuvoillakin eikä se katso ikää eikä sukupuolta tässä tasa-arvon Suomessa, itsekkin olen kasvattanut päivittäisessä käyttökulkimessani konetehoa reilusti yli lakisääteisen (+20 %). Tämänkin muutoksen jälkeenkin ajokkini on tuntunut ihan 2CV-henkiseltä menopeliltä, silti monet menee edelleen ohi tieliikenteessä. Vetelimme ko menopelillä peräkärryt ja nelihenkisen perheemme mm Italiaa ja Itävaltaan ihan kaikessa rauhassa. Tässä mielessä olen Kooman linjoilla, kyllä harrastamisessa täytyy olla tiettyjä väljyyksiä
    ; makuja on monia.

24 V Meharista

Suomeen on tuotu ainakin yksi 24 Volttinen Mehari, olen sen omin silmin nähnyt noin 10-15 vuotta sitten, silloin se sijaitsi tuolla eteläisessä ranta-Suomessa. Nyky sijaintia en tiedä, mutta sen löytyminen ei ole varsin vaikea toimenpide.

Kevään odottelua.

:roll:

in reply to: Saako rättisitikan… #132319

Meiltä ei taida saada. :roll:

Viewing 2 posts - 61 through 62 (of 62 total)