Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Kuvien osoitteet korjattu :!:
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Tiedostan kyllä tämän vaaran, mutta se miksi kirjoitan tänne enkä suoraan wikiin, johtuu siitä, että haluan keskustelun pysyvän käynnissä ja sitämukaa ideat jalostuvat vielä parempaan muotoon, ja sitten vasta mielestäni tieto pitää siirtää talteen… Laitan kyllä kuvat takaisin näkyviin kun kerkiän. Se miksi osa kuvistani näkyy, johtuu siitä, että ne ovat photobucketin puolella…
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Tuossa se on jo Kaapelimiehen viestissä mainittu. DHL:n kanssa minulla ei ole ollut ongelmia.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76VOi kele! Kuvaboksi muutti palveluaan ja nyt osoite on uusi… Tämä tarkoittaa meikäläiselle melkoista operaatiota :( Kaikki kuvat on kyllä tallessa, mutta ne pitää vaan linkittää uudestaan.
Huudelkaapa aina jos tarvitsette kuvia, jotka minä olen laittanut. Päivittelen sitä mukaa linkit kuntoon.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Eipä sitä rahtifirmaa paljon pysty väistelemään, jos rengasonline ostaa siltä palvelut nykyään…Joten palvelun tilaajahan tässä on työntänyt sormensa paskaan ja joutunee osittain vastaamaan ostamansa palvelun sählingeistä.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Sillä telttapatjalla on sellainen tarkoitus, että nyt kun se uusi tiivistemateriaali on huomattavasti joustavampaa kuin entinen muovimateriaali niin tarkoitus on estää sen peililasin “muljahdus” sisäänpäin esim. peiliä säätäessä. Tiukkaa se tekee, mutta onnistuu kyllä. Ilmankin pärjää, mutta pitää muistaa ettei koskaan säätäessä paina peukalolla peililasista…
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja niin näköjään myös rengasonlinen kotiinkuljetuspalvelun sujuvuus…kele! Aivan ala-arvoista asiakaspalvelutyötä täällä Etelä-Suomen päässä… Ihmettelin, kun tilaamani renkaat pyörivät 8pv vantaan terminaalissa, kun lähetysseurantakoodin avulla sitä kyttäsin. Tätä ennen renkaat saapuivat saksasta suomeen kolmessa vuorokaudessa, joten kummastus oli kova. Perjantaina soitin rahtifirman maksulliseen asiakaspalveluun ja tiedustelin tilannetta. Vastaus oli, että selvittävät ja soittavat hetken kuluttua minulle takaisin. Eivät soittaneet. No tänään maanantaina soitin uudestaan ja nyt tulikin sitten vastaus, että ovat yrittäneet minun omaan puhelimeen 8-16 välillä, jolloin olen luonnollisesti ollut töissä. Tätä on siis tapahtunut useamman kerran 8 vuorokauden aikana, ja soitto otetaan ennen kuin tavara pakataan kyytiin lähetystä varten. Tässä vaiheessa ihmettelin, että minkä ihmeen takia yhteydenottoyrityksistä ei ole voinut laittaa sähköpostia, kun sellainen on siihen tilaukseen kirjattu selkeällä suomen kielellä…Vastaus oli, että hyvä idea, pitääpä laittaa eteenpäin…. Seuraava jännä olikin sitten itse toimitus! Missään ei mainittu, että kotiovelle toimitus onnistuu vain 8-16 välisenä aikana! Muistaakseni edelliset tilaamani renkaat sain ovelle klo 23 jotain, eli melkoisen huonoon suuntaan ollaan menty tuon palveluajankohdan joustavuudessa kahdessa vuodessa.
No koska en kotiin pääse töistä ennen klo 16:sta ei tuo tavaran vastaanotto onnistunut lainkaan. Kysyin, että voivatko jättää tavaran paikalliseen postiin tai matkahuoltoon..ei onnistunut, ei yhteistyötä ko. firmojen kanssa. Palvelija kysyi tässä vaiheessa voiko tavaran jättää kotipihaan? En tykännyt ideasta, kun kyseessä on kerrostaloyhtiö :D Joten lopputuloksena oli se, että renkaat piti noutaa itse vantaalta ja sekin piti tehdä kello 18 mennessä. Kiire tuli ruuhkan takia, mutta onnistui kuin onnistuikin viime minuuteilla. Asiakaspalvelu oli oma juttunsa, tilaustani joutui etsimään varastosta 10min, vaikka puhelimessa aikaisemmin päivällä pahoiteltiin ja luvattiin nopea ja sujuva nouto :D
Mutta sellaisia uutisia rengasonlinen palvelusta, valmistautukaa henkisesti näihin 8-16 aikatauluihin mikäli työt haittaa harrastusta yhtä pahasti kuin minulla ;)
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Tätä samaa toimenpidettä olen hyödyntänyt silloin, kun en stroboa saa käsille, mutta kuitenkin sillä erotuksella, että sen varsinaisen lampun sammumisen rajapinnan näkee tarkemmin volttimittarilla, kun laittaa tarpeeksi desimaaleja näkyviin.
Uusissa kärjissä olen törmännyt sellaisiinkin, ettei virta kertakaikkiaan kulje sen alasimen (yläsimen) nastan läpi, vaikka mitä tekisi…tällöin se nasta myös pyöri siinä paikallaan, joten selkeä tekovika oli se!
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Juu se on hankalaa, mutta normaalin peililasin kanssa ne telttapatjat kuuluu laittaa sinne.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Oliko kukaan informoinnut uutistoimituksia? En nähnyt kuin Turun Sanomat paikalla, joten hyvin oletettavaa oli, ettei sunnuntaina media ihan niin ahkerana ole tuollaisen tapahtuman suhteen. Taviksia oli kyllä tienvarsilla paljon kameroineen ja jopa yllättävän moni videokameran kera.
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Pox. Miul ei oikke o hyviä yleiskuvia, joten tässäpä muutama yksittäinen näin alkuhätään.

Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76@txk wrote:
Kannattaisiko sitten jollain röörillä hakea ilma jostakin viileämmästä kohtaa? Niinkuin kait tämä “turboputki” tekee?
Olen vähän samaa harkinnut… Tiinan ilmanputsarin kanssa ongelma ei ole niin paha kun putsarin aukko näyttää eteenpäin ja on aikalailla koneen etupuolen tasalla.. Mutta nelkun ja kutosen putsari taas ottaa lämmintä konehuoneen ilmaa sisuksiinsa. Syksyllä ja keväällä tällä ei juuri merkitystä ole, mutta ainakin kaupunkiolosuhteisiin kesän ajaksi voisi tehdä jotain asialle :oops:
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Luulen, että tuo tehoero johtuu enemmänkin seoksista ja imuilman lämmöstä. Jotkut sätkät kulkevat sumussa kuin viitapirut…
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Ei se nyt ole oleellista missä kohtaa tappia se välys on….! Jos työ teetetään ja siitä maksetaan, ni eikös rahalla pitäisi saada sellaiset tapit millä menee katsastuksesta läpi? Jos korjaamolla on jo aikaisempi epäilys, että laatu on skeidaa niin miksi asentaa ja rahastaa jos niillä ei mitään tee? Bisnes on bisnes ja mooses on mooses, tiedän kyllä….mutta silti!
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76Se miksi kysyin tätä, johtui kaverini sätkän kohtalosta…Asennutti viimekesänä uudet olkatapit eräässä liikkeessä ja nyt vain 3000km myöhemmin tapit ovat jälleen yhtä väljät kuin ennen remonttia. En meinannut uskoa ennenkuin itse kokeilin, jotta väljät ovat! Monestihan katsastuksessa valitellaan väljyyttä kun tietämättömyyttään kokeilevat raidetangon suuntaisesti välystä…
Espoo-Ke-Su
Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 -
AuthorPosts