Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 509 total)
  • Author
    Posts
  • Hyvät oli kahvit eilen sotkussa. Ketään tuttua hyriläistä ei paikalla ja jos en olisi isän kanssa käynyt olis yhdellä ihmisellä ollut mukavat kahvihetket.

    Olisin voinut tulla, mutta sattuu Remieren ulkoilutus juuri samalle viikonlopulle tuolla Suursaimaan ympäriajoissa. 🙁

    in reply to: Kontaktiliimaa_mitä suosittelette? #174688

    Tixoa suosittelen myös minä. Faija aikoinaan meinasi kokeilla jotain postikkia, mutta se irroitti maalin pellistä. Ohuemmissa sivuverhoiluissa kuten Remieressä käytän kyllä spray kontaktiliimaa.

    in reply to: Vanhat harmaat, koodeja kaivataan #173881

    AC 136 olikohan tuo? nimi kuiteskin Gris rose. Käytetty -60 luvulla pakuissa ja ollut myös puskuri&vanne maali. Itse maalasin tuolla sinisen pakun sisältä.

    in reply to: SEV MARCHAL 220 -takavalot #174503

    Nettiä kun selailin, niin silmiini pisti eräs kuva jossa käsittääkseni on vielä eräs välivaihe tuosta yksilöstä.

    in reply to: Legenda perunasta ja kondensaattorista #174518

    @Isoo-Jukka wrote:

    @Akaile wrote:

    Dyane-miehet ja naiset pahasti alakynnessä tässä lajissa 😆 😈

    Annetaan heidän poistaa maski ja verkko etukäteisvalmisteluna… 😉

    Päteekö sama vanhus maskisilla Meharikuskeilla?

    in reply to: Remieren ranskalainen sisar #174237

    Tuo filmin yksilö näyttää olevan vanhempi Remiä. Osaako jku sanoa mistä sen tietää? sitten on hyvä arvoitus mitä osia tuohon on vaihdettu?

    in reply to: Remieren ranskalainen sisar #174236

    Poistui käytöstä -52-53 taitteessa. Oma A malli joka on 53 niin siinä jo se uudempi nivel.

    Ja näit oikein tuon harvaripaisuuden. Johtuu siitä, että koneena on 12 hp.

    in reply to: Remiere Mobilistin kannessa! #174184

    Kuljin on käyttöä varten tehty, joten ei siihen ole mitään tarvinnut muokkailla. Kaikki kuvat on otettu ihan real life.

    in reply to: Etuistuimista #174060

    Jep. Neljä erillistä lankaa on alun perin. Kaksi pidempää istuinosassa ja kaksi lyhyempää selkänojassa. Molemmat ovat niitattu ylä ja alapäästä penkin verhoiluun kiinni.

    Itseäni ei kaduta yhtään kun omaan pakuuni penkit kasasin uusilla kumeilla. Niitä on tuolla maailmalla ollut myynnissä, niin on voinut pussin läpi tunnustella kummanlaista seosta ne on. Ja tosiaan kumimaisia on tullut ostettua.

    in reply to: Ak350 valoista #173971

    Superiin jätin kanssa orkkis vilkut paikoilleen ja tein kans tuon jenkkivilkku jutun. Harvemmin edessäajavien tarvitsee nähdä mihin olet kääntymässä, joten en jaksanut laittaa eteen muita vilkkuja. Eli eteen näyttää ne orkkis etuvilkut jotka on sijoitettu pakun taka ylä nurkkiin.

    in reply to: Azul 1956 #173821

    Kuuluu kun on keskipako kytkin. Kiinteällä niitä ei tarvita.

    in reply to: Azul 1956 #173819

    Voihan se olla tietenkin, että tuo vapaakytkin on orkkis tuossa yksilössä. Kunnollista kuvaa ei ollut tuosta moottorin kilvestä, mutta senverran pystyin näkemään jotta oli kumminkin pakun kone (sininen tausta). Ja rintapellin lommo vaikuttaisi orkkikselta. Aika kovakouraisesti niitä on siellä aikoinaan lyöty.

    Nyt kun uudemman kerran kuvia tiirailin niin vaikuttaa, että koneelle on kumminkin jotain tehty. Muistaakseni -56 mallissa pitäisi olla sorvatut tiheäripaisest sylinteriputket.

    in reply to: Azul 1956 #173788

    Tuota itse en oikein jaksa uskoa, että jo maailmaanähneellä 12 hp koneella varustetulla pakulla saavuttaa tasaisella tuon 80 km/h nopeuden. Toisekseen aloin miettimään mahtaako tuo vapaakytkin moottori/laatikko olla alkuperäinen tuohon yksilöön. Jotenkin aloin muistelemaan, että pakut olisivat olleet alun perin kiinteällä kytkimellä ja henkilömalleissa sit oli tuo vapaakytkin käytössä (Korjatkoon joku jos paremmin muistaa).

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 509 total)