Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Mulle tulee mieleen pystyheitto takarenkaassa.
Vakuutukset IF:ssä, vakuutukset alkaneet juuri ennen vuodenvaihteen uudistusta.
– perusmaksu rättärissä 404,57e
– bonukset -70%
– moniautoetu – 15%
– järjestöalennus -11%
Koko vuoden vakuutusmaksu 91,81.Sama kuljin viime vuonna OP Pohjolassa:
– bonukset -20%
Koko vuoden vakuutusmaksu 311,59.Mielenkiintoista olisi tietää muiden perusmaksun suuruus.
Poikkea mun tallille tutkimaan moista. . .
– Jukka –Joo, pohditaan sopiva päivämäärä ja autetaan Pöhön Seppoa tilauksen teossa.
Ei sunkas Mikko ole rakentamassa lukkoperän ja käärmeenpesän eteen isolohkoa?
Oho. . . nyt joutuu jättämään väliin Ullanpullat.
– Jukka –pukkasin yv:tä
Kolme innokasta näyttää tsahkalille yv:tä lähettäneen . . . . itse ensimmäisenä . . . vastausta odotellessa. . . .
Olisikohan tuolle niin paljon kysyntää, että Killan varaosamyynti hoitaisi tuotannon/myynnin?
. . . . sitä pitäisi tässä nyt elvyttää sisuskumilla viimeistään sunnuntaihin mennessä. . . .
Renkaanpaikkausvaahtoa olen omiini laittanut ja hyvin on pysynyt. Venttili kannattaa
vaihtaa päivän parin päästä, ettei liimaudu kiinni.Tuosta omasta kulkimesta pitänee talven aikana vaihtaa molemmat toisesta päästään jumittuneet takajarru sylinterit,
kuten myös bensamittarin anturi. Normi talvihuolto tietty. Lasselle pitää lähettää laatikko huoltoon.Ruiskuta nyt ensin kaasuttimen läppäakselin päihin kuumuutta kestävää sprayöljyä. Ainakin minulla se on auttanut
tuohon jumittuvaan tyhjäkäyntiin ja epätasaiseen kaasuun vastaamiseen.Mennään Ullan pakariin, kun ei sotku taida vieläkään olla auki. . . . .
Testi mielessä tänään pöllyttelin turkoosin sisäänajokarstoja. . . . navin mukaan 116km/h. . . muutoin ei ole moinen kaahailu ollut tapana.
Missä huomenna ti 19.07. . . sotkuhan on kai vielä sulki?
-
AuthorPosts