Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Kutosen entisöijälle metalliset neliölyhdyt umpioineen, joista toinen oikein hyvä ja toinen himmeämpi.

Pari erillisiä etupenkkejä. Päällykset kutakuinkin ehjät, mutta hieman kulahtaneet. Itse penkin pohjat, pehmusteet ja runko kuitenkin ryhdissään ja ehjät. Penkinpäällisillä kauniiksi? Myydään vain parina.

Sama alta katsottuna. Gummitkin jees (ja uusia penkinkumeja kyllä tarvittaessa multa löytyy).

Multa löytyis käytettynä Visan Solex-kaasari, jos kiinnostaa. Lienee järkevin vaihtoehto. 2cv6:n tuplakaasarikin toimii sopivilla suuttimilla ryyditettymnä (sellainenkin löytyy käytettynä). Olisi myös ylimääräinen Burtonin JetSet eli lajitelma 2-kurkkuiseen kaasariin sopivia suutimia, joilla voi hakea optimaalista toimivuutta. Jukka Isdomäki, jisomaki-ät gmail.com, o4o 72oo2ll
Mulla on pakun raato, oikein huonokuntoinen, johon paperit sekä yksi erillinen AZU-runko. Pistä s-postia jisomaki ät gmail.com
Pari telinettä on vielä. Laitan viestiä.
GS:n 15 tuuman kokokapselisarja. Sopii rättäriinkin. Vähän himmentymää ja naarmua, mutta rosterisina näihin voi hinkata kiiltoa loputtomiin 🙂 Tavallisia kapseleitakin löytyy.

Uusi harmaa vilkkukatkaisija. Löytyy myös muita sävyjä käytettynä.

Levyjarrujen vaijerivipumysteerio. Tarvitaan, jos muuttaa levyjarrullisen vaihdelaatikon.

Mulla löytyy peruskorjattu (by Jasu) ja tavallinen käytettykin. 6 V siis. Voin tsekata toimivuuden. jisomaki@gmail.com
Neuvotaan ja autetaan myös varaosien jäljille 🙂
Laitoin pelastuslaitos-sähköpostiisi pari dokumenttia. Ole hyvä.
Pakun (AK250 tai AK400) takahelman korjauspelti. Uusi, mutta varastoruostetta joutuu hinkkaaman pois.


Uusi (NOS) wanhuksen (1949-1963) etupuskuri. Harvinaisuus: “Pieces d’origine Citroen AZ 615 4E”. Varastoruostetta.


Uusi AC140-harmaaksi maalattu 2cv6:n leveä takapuskuri. Itsellä ei enää kuljinta, johon tämä sopisi.

Acadianeen tarvikevaruste “astinlaudat” ovikynnysten päälle. Korin sävyyn maalattuna hyvännäköiset (Rampan sinisessä Acassa olet ehkä tällaiset nähnytkin).


Saitko jo moottorin? Jos et, laita email jisomaki-ät-gmail.com Multa löytyy myös toimivaksi tiedetty.
Itse irroitin männät irrallisen jarrupääsylinterin ja poljinmysteerion avustuksella. Tiedän rasvanippaa ja prässiä myös käytetyn.
Kaipa vastipintaa voi varovasti hioa/puhdistaa. Jonkinlainen pinnoitehan siinä taitaa olla. Kumien eroista en tiedä, pitää olla ainakin LHM:lle tarkoitettuja.
Jarrusatuloiden välissä on vain kuminen O-rengas ellei sitten ole jotain muutakin satulamallia olemassa ja sarjassasi olisi kumit siihenkin.
-
AuthorPosts

