Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
On se niin mukava lukea, että projekteja valmistuu näin kevään mittaan 🙂
Nm. Kone ja loota nokille tänään
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]No onkos sitten tuulilasin pyyhkijän koneistoja ollut 6 volttisena? Ja löysin 2kpl wanhustiinan (vm-68 ) latureita joissa molemmissa lukee 12v? Nämä löytämäni laturit ovat starttimoottorin kokoisia möhkäleitä, imupakosarja on aivan omaa luokkaansa ja mallia… Jos ette usko niin laitan kuvia…Sain myös käsiini kopion korpivaaran omistajan käsikirjasta, joten tarkistan siitä vielä sen volttijutun…
Musta hattuinen mies: Kiitos tarjouksestasi, mutta minulla on jo nelkkutiinan mittarit, enkä aio käyttää niitä.
Jasu: Katson huomenna sen bilteman latauksensäätäjä jutun. (Sanon tämän tässä siksi, että muistan vihdoin ja viimein tehdä sen 😆 😆 )
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Yksi näistä informaatioyhteiskunnan “hienouksista”…. 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Käyttäjätiedoistasi voit säätää mihin aikavyöhykkeeseen tämä foorumi kuuluu, muistaakseni gmt +2…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Olen suunnitellut yhtä ja toista ja toteuttanut jo puolet 😉 Nimen omaan sen tiinan oma bensamittari kelpaisi minulle, mutta kun en sen osien mukana saanut muuta kuin päälymuovin ilman mittaria. (Ts. mittarin tilalla musta kolo)
Eli olen jälleen lähtöpisteessä….
Niin ja korostetaan vielä kerran: Kyseessä on siis vanhustiina (josta ei tule alkuperäistä)
Kysymys: Eikö kaikki vanhustiinat olleet 12 volttisia?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itselläni on sätkässä Maglite 3d penkin vieressä lattialla, sillä on hyvä kalauttaa ja tarviihan sitä joskus remontissakin 😆
Olen tässä kotikunnallani pyöriessä huomannut seuraavan ilmiön: Ajelen likaisella ja muutenkin nuhjuisella rättärillä—> Minut ohitetaan aivan varmasti alle 10km matkalla vähintään kerran ajoin ihan mitä vauhtia tahansa. Ajelen vastavahatulla ja siistimmällä rättärillä—> Perässä roikutaan jne. mutta ohi ei tulla enää niin helposti… (Harvemmin tulee kukaan ohi tällä ajellessa) Olen ihan suosiolla opetellut tavaksi sen, että kun rättärin perään joku tulee roikkumaan niin vilkautan kerran oikealle ja siirryn reunemmaksi. Ei minulla ole mihinkään kiire(?) 😆 Muoviautoilijoiden kanssa on ihan turha lähteä kilpailemaan tai ojentamaan. Siinä häviää vain itse.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kahdella Cardicin bituumimattolevyllä voi eristää ainakin dyanen rintapellin. Eli kun ostaa paketin jossa on neljä tuollaista levyä niin voi eristää vielä kabiinistakin kaikki hattuhyllun pinnat… Pitäis hiljentyä 😈
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Se dyanen kaari on muutenkin vähän erilainen kuin sätkässä, joten en mielellään laittaisi mitään muuta kuin dyanen listaa…istuu sen verran hyvin…usootteko 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tulee olemaan 12v ja minusta tuon kuuluisikin olla 12v. Ainakin siinä oli 12v puola kun purin projektin atomeiksi. Onko se sun nelkkutiinan mittari yksittäinen vai onko se sellainen jossa on myös volttimittari?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Haluan mahdollisimman pienen ja yksinkertaisen mittarin. Se vanhustiinan oma ois oikein makee, mutta joku kohtuuhintainen pyöreä 52mm mittarikin käy.
Nameone: Nelkku/kutostiinan mittaria en kelpuuta. (Hyllyssä on jo yksi sellainen) Aion käyttää vanhustiinan omaa valokonsolin päälymuovia, jossa tuo mittarikin sijaitsee. (tai siis pitäisi sijaita :oops:) Siinä vanhustiinan systeemissä on ne hienot vanhuksen merkkivalot ja muutenkin se mielyttää silmää enemmän kuin nelkkutiinan vastaava. (Volttimittarikin tuli jo hommattua…)
Olen myös harkinnut, että jos vaikkapa puolittais sen nelkkutiinan mittarisysteemin ja ottais siitä ainoastaan sen bensamittarin käyttöön…Kaksi ongelmaa: Mittarin uusi kiinnitys ja johdot.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Toi service on ollut jo kauan myynnissä, voi tippua hinta jos vähän hiostaa. Tietääkseni suomessa ei ole yhtään umpinaista serviceä?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vähän on ennakkoluuloja mulla ainakin… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Onko nyt todella niin, että mun täytyy kehitellä jotain muuta sen bensamittarin tilalle? Onko kellään kokemusta, että kuinka esim. ledivalot toimii sätkän bensatankinanturin jatkeena?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Onko kukaan ottanut tuohon tyyppiin yhteyttä?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Muistakaapa sellainen juttu, että kun lähdette etsimään metelin lähdettä niin ensimmäisenä kannataa tarkistaa kaasutangon aukko. (Tätä ongelmaa ei tietenkään kutosessa ole.) Nuo kaasutangon aukon “tiivistekumit” tuppaa olemaan yleensä aika kuluneita ja väljiä. Äänihän leviää pienestäkin reiästä, joten kannattaa tukkia kaikki mahdolliset ylimääräiset reiät.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts