Etusivu › Forums › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Valvoline MaxLife
- This topic has 6 replies, 5 voices, and was last updated 30.8.2019 at 11:26 by
18heppainen.
-
AuthorPosts
-
9.7.2019 at 17:38 #263524
Tämä ei ole mainos, vaan keskustelua herättämään, onko ko. öljyn valmistus lopetettu vai vaan jotain tilapäistä?
Nimittäin Motonjetin saatavuus 0, Tokmanni saatavuus 0 ja Bauhausissa on ollut poikkeuksellinen ale, 17e kannu. Ostaneet jonkun ison jämäerän ja pistäneet alehinnalla jakeluun?
Tämähän on jokseenkin sätkäystävällinen öljy ja siksi kyselen…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]10.7.2019 at 12:22 #263532Joissain Prismoissa näyttäis olevan myynnissä. Hintaan : 22,85/4 litraa .
Itse todennut myös hyväksi Sätkään.29.8.2019 at 19:26 #264264Tuolta löytyy hyvä puolueeton tutkimus öljyistä.
Aika hyvin näkee miten nuo ns ralliöljyt ovat tavallisia parempia.29.8.2019 at 19:35 #264265Tuo tribodyn öljy oli ylivoimainen, ajattelin että semmoistahan seuraavaksi sätkään laitan mut se maksaa 40ekee litra
29.8.2019 at 21:28 #264266Laitatko vielä linkin siihen hyvään tutkimukseen? Tuosta linkkaamastasi löytyy vain yhden öljyn ominaisuuden mittaus, pintapaineenkesto/kiinnileikkautuminen. Sinänsä pohjustus on kyllä ihan hyvin tehty, kannattaa lukea se teksti eikä keskittyä liikaa katselemaan niitä käyriä.
Itse jäin kaipaamaan ainakin öljyn pumpattavuus- ja viskositeettimittauksia samoin kuin öljyn vanhenemisen aiheuttamia muutoksia ko. ominaisuuksiin. Kenelläkäs on TM:n lehtiä tai digiarkistoa käytössä, vastaako toi pintapainemittaustesti tuloksineen yhtään sitä mihin lehti päätyi? Niissä testeissä sentään mitataan vähän muutakin..Tuolta löytyy hyvä puolueeton tutkimus öljyistä.
Aika hyvin näkee miten nuo ns ralliöljyt ovat tavallisia parempia.30.8.2019 at 07:04 #264275Eikös tuo ole öljyn tärkein tehtävä, suojata moottoria
30.8.2019 at 11:26 #264278Täähän on vähän semmoinen ikuisuuskysymys. Kilpaöljyjen pintapaineen- ja lämpötilan kesto-ominaisuudet ovat toki erittäin hyvät.
Mutta kilpamoottorien huoltovälit on todella lyhyet. Kuinka hyvin öljy toimii likaantuessaan, kun siihen liukenee vettä, öljy vanhenee/hapettuu ? Toiminta kylmänä, kuluneessa moottorissa jne. Arkimoottorissa ja kilpamoottorissa öljyltä vaaditaan aika erilaisia ominaisuuksia. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.