Etusivu › Forums › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Valokuvaus – OSIO
- This topic has 236 replies, 55 voices, and was last updated 4.3.2017 at 04:55 by
vanharotta.
-
AuthorPosts
-
24.8.2009 at 17:56 #146121
Un-pimp my ride jatkuu, Ami sai alkuperäis henkiset vanteet sekä kapselit:

Lisää tämän päiväisiä otoksia TÄÄLLÄ
-Olli
24.8.2009 at 19:08 #146122http://s66.photobucket.com/albums/h269/2cv/Ami8/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Varmaan siis tuolla.
Nätit. Tekee jotenkin hauskan yhdistelmän nuo vanteet pillereineen ja korin saama elämä. 🙂
30.8.2009 at 19:02 #146123Joo, juurikin tuolla! Kiitos!
-Olli
5.9.2009 at 13:11 #146124Pidimme Karin kanssa “Suomen ensimmäisen superi-miitin” ja saimme kolme yksilöä linssin alle… Ensi kesänä tavoite on sitten vähintään neljä 😀




Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]6.9.2009 at 08:33 #146125Hienoja autoja. 😛 3. kuva, hauskasti menee tuo perspektiivi. Pepper näyttää niiiin isolta verrattuna varsinkiin amiin.
6.9.2009 at 10:14 #146126Optinen harha, taisi olla kuvaaja lähempänä Pippuria kuvanottohetkellä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]6.9.2009 at 12:10 #146127…Pepperissä onkin todella hieno sumuvalo keulalla… 😉
[size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
[b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]11.11.2009 at 10:51 #146128Vaasassa oli talvi viime lauantaina. Ei enää.
14.11.2009 at 18:02 #146129Niemen Seppo pyysi laittamaan ao. mahtavuuden näytille ja koska Seppo on paljon vahvempi ku mie ja tietää missä mie asun niin laitoin 🙂
14.11.2009 at 18:08 #146130No pirrskutti…Artsihan siinä Lahdenmäestä mittaa ottaa…vai kuinka
kuinkas ne ton Tiinan sinne ylös veti???14.11.2009 at 23:04 #146131No niin, tässähän on huomattavasti dramaattisempi kuvakulma kun koostamallani videolla. Pikku yksityiskohtana voisi vielä todeta että kun aloin tuota maikkarin kymmenen uutisten kevennystä peräänkuuluttamaan, soitin ensimmäiseksi Artsille kysyäkseni suurpiirteistä ajankohtaa. Ei muistanut, mutta ehdotti että ehkä Järvenpään Sakke (Sleepy Sleepers) tietäisi kun on parempimuistinen. Soitin Sakelle, mutta taisi hänenkin arviossa olla n. viiden vuoden heitto. Pätkä kuitenkin löytyi maikkarista, ja hyvä niin.
Vaikka ilmalento videolla näyttää aika kevyeltä, joutui Artsi pitämään niskatukea muutaman viikon. Lisäksi olivat poliisit yrittäneet viimeiseen asti estää tuota temppua vetoamalla mm. siihen että Dyanen renkaissa oli tieliikennellain edellyttämää raja-arvoa alittava määrä kulutuspintaa jäljellä. Temppu kuitenkin toteutui, vaikka se oli alun perin tarkoitus suorittaa suurmäessä. Tämähän tehtiin (vissiin) K70 -mäessä. Dyanen runko oli kuulemma jo alun perin murtumaisillaan, ja kaikki lasit sekä katto poistettu. Samoin kuvassa näkyvä turvakaarihässäkkä oli vaadittu kulkimeen.
Siitä oli vielä Artsin kaverit koettaneet kuljinta tempun jälkeen tehdä, en tiedä onko vielä liikenteessä, ja minkälaisena
Artsi on pitkäksi venähtäneen villin kauden jälkeen ihan kuosissa, ja myy prätkiä omassa “Artsi Cycle” -putiikissaan Helsingin malminkartanossa.15.11.2009 at 06:01 #146132Tiina vedettiin vaijereilla sinne ylös.Varsinaisen matkaan lähettämisen suoritti kirveellä puupölkkyä vasten köyden katkaisten Tolvasen Pekka,joka myös valokuvan otti.Ja hyppy tapahtui K70 mäestä,koska Betonimäen
alustan ei uskottu kestävän tiinan alastuloa.Että semmoista silloin.tv seppon16.11.2009 at 07:05 #146133Tämähän oli hypyn jälkeen auto-gallialaisen pihassa jonkin aikaa. Takaovet oli hitsattu kiinni, etteivät aukene hypyssä:)
16.11.2009 at 10:06 #146134Se firma oli Auto-Ranska.Auto Gallialaista me ei silloin vielä oltu perustettu.Tiinan omisti silloin P Laipio
Näin muistaa seppon17.12.2009 at 08:58 #146135Loppukäyttöä Lammin kankahilla – peuran väijykoppina.

Takaluukun silmä tarkkailee ….

-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.