Etusivu Forums Päävalikko Ostetaan Turvavyöt

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #142909

    Mie kävin kattomassa, oli yllätys kummassakaan kulkimessa oli vain yhdet vyöt takana. Niissä -76 oli uutta vastaavassa kunnossa, kiinnitys takalokarissa että latteessa. Toisessa -71 oli minusta kiinnitys parempi molemmat lattiassa, toinen penkin vieressä toinen varapyörä kotelon päässä. Toisessa kulkimessa lailliset pultit, toisessa vissiin ihan 8.8, mutta eiköhän kummatkin pelaa. Että semmoisia 😀

    #142910

    Luulen, että se erikoinen kierteytys johtuu juurikin noista kestävyysasioista. Ettei mee kukaan laittaan liian hepposta pulttia. Itelle on tullu vastaan 16 ja 18mm kannoilla turvavyöpultteja, niitä kokoja kun ei niin paljon muutoin sätkässä oo. (Paitsi loppupään…)

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #142911

    Yllättävän valtavia voimia kohdistuu kiinnityspisteisiin varmaankin tositilanteessa. Esim. lattiaan omia kiinnityspisteitä tehdessä olisi syytä käyttää vahvempia pultteja ja suuria laakeita aluslevyjä. Sisälokasuojissakin on n. 10 x 10 cm vahvikepalat tehtaan jäljiltä. Bensatankin yli menevä kiinnitysrauta on aivan uskomattoman jykevä.

    Joskus on mietityttänytkin jälkiasennuksena 80-lukuisiin tehtävät takapenkin 3-pistevyöt, jossa yläpiste viritellään itse mahdollisesti muuutamalla varovaisella pistehitsillä kattorautojen kulmaan. Tällaisen suomalainen katsastaja mieluummin hyväksyy kuin tehtaan tekemät lantiovyöt.

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.