Etusivu › Forums › Päävalikko › Yleinen keskustelu › [Tietokilpailu] Mikä Citroën malli ja mikä vuosi malli?
- This topic has 28 replies, 11 voices, and was last updated 2.1.2018 at 22:34 by
Akaile.
-
AuthorPosts
-
28.12.2017 at 15:50 #247609
Nyt on paha, olisko adapteri erikoisilmanputsarin kiinnitystä varten?
28.12.2017 at 16:30 #247611Eipä oo sekään.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]28.12.2017 at 18:20 #247614Kaasupolkimen siirto oikealle. Isokenkäisiä varten 🙃
28.12.2017 at 21:04 #247623Taitaapi täsmätä jopa koko, joten ei hullumpi käyttökohde. Sitäkään ei kuitenkaan haettu, kun kaikissa em. kulkimissa on jo vaijerikaasu ja tassu on maltillinen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]28.12.2017 at 23:39 #247634Ruuvataan akulta tuleva + kaapeli starttiin kiinni. Sitten ulkokierteeseen mutterin taakse haluttu määrä +lähtöjä esim:sulakkeille.????
29.12.2017 at 07:37 #247636Ruuvataan akulta tuleva + kaapeli starttiin kiinni. Sitten ulkokierteeseen mutterin taakse haluttu määrä +lähtöjä esim:sulakkeille.????
Ja se on OIKEIN!! Olit ainoa, joka ei kompastunut tähän isukin bluffiin, eli tehoja voi ottaa irti muualtakin kuin moottorista. Laitan lisäselityskuvan myöhemmin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]29.12.2017 at 08:37 #247638Minä olin jo varma että AK5 tiesi oikein.
tv seppon
29.12.2017 at 12:47 #247644[viesti poistettu]
2.1.2018 at 19:16 #247830Akailen osista tuli mieleeni myös saman kaltaiset osat. Nämä käsittääkseni on tehdas valmisteiset. Eli mihin näitä tarvitaan?
2.1.2018 at 19:46 #247834Akailen osista tuli mieleeni myös saman kaltaiset osat. Nämä käsittääkseni on tehdas valmisteiset. Eli mihin näitä tarvitaan?
Vuosimalleissa ylimenovuonna, kun jarruputken juntturi on muuttunut esim. 1970–>71 M9 –> M8? Ts. jos on esim. harvinainen jarrupääsylnteri M9 kiertein, mutta saatavilla oleva jarruputki M8 juntturilla niin tuo osa vain väliin?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]2.1.2018 at 19:52 #247836Näköjään liian helppo. Tosin muunnos on M10x1>M8x1,25. Itse veikkaan tuon vuosimallin jonnekkin -70-80 luvun taitteeseen.
2.1.2018 at 19:58 #247840Hmmmm..hyvä kun toit esille,koska en ollut kuullutkaan, että vielä levyjarrullisissakin on pelleilty eri kokojen kanssa. Mielenkiintoinen muunnin, sillä tuon avulla tavan Motonetin kuparinikkeliputki menisi sätkään junttureineen päivineen…!
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]2.1.2018 at 22:23 #247849Itse asiassa nämä muuntimet ovat juuri päin vastoin. Mulla on siis jarru satulat joissa on kierre M10x1 ja näillä holkeilla saadaan niihin sopimaan sätkän perus 3,5 mm jarruputki M8x1,25 juntturilla.
2.1.2018 at 22:34 #247854Onko mitään havaintoa ko.satuloiden alkuperästä?
Tuo M10x1 kierre oli tuttu Xantiasta, kun tein näistä tarvikeputkista uuden ohjaustehostimen putken kumiletkusta eteenpäin.
Näistä siis puhe, hinta ei päätä huimaa:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/232003/Jarruputki-115cm-A-AEspoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.