Etusivu › Forums › Päävalikko › 2cv-projektit › Sätkä rojekti -56
- This topic has 42 replies, 12 voices, and was last updated 3.2.2018 at 18:21 by
TAPU2901.
-
AuthorPosts
-
24.12.2016 at 11:59 #232356
Tuli hankittua viime kesänä 56 2cv osina kori on melkoinen Harso .ei oo edes tukikehikkoa ja oon joutunut sitä siirteleen on tosi pehmeä ja vääntyilee. Uutta peltiä oon tilannut hevoskuormallisen.ovet on jonkinmoiset mutta hitssattavaa niistäkin löytyy laitan joulun jälkeen kuvia.
27.12.2016 at 18:12 #23241227.12.2016 at 20:16 #232417Toimimattomat linkit poistettu pyynnöstä.
28.12.2016 at 13:26 #232430On nuo Wanhukset kyllä kovaa rautaa! Nelkuista tai varsinkaan loppupään kutosista ei olisi puoliakaan tuosta jäljellä samoilla ikävuosilla. Huvittavin kohta tuossa projektissa on kuskinpuolen takakynnys ja takapenkinkotelon sivu: klassinen “tein itse ja säästin”-korjaus.
Odotan innolla mitä tuleman pitää, aloittaja on korjannut hyvällä otteella edellisetkin projektinsa 🙂
Edit: Vai onko tuo lappu lyöty tukemaan kynnyskoteloa siirtelyissä?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]28.12.2016 at 22:01 #232437Oikeas olit ruuvasin tuon lapun,siihen ,kun tuntui että leviää käsiin.tuo on ymmärtääkseni ollut vain jotain 7 vuotta käytössä.sitten poistettu rekisteristä.sen jälkeen kiertänyt muutamalla omistajalla.sain mukaan sellaisen rekisteri otteen millaista en ollu koskaan nähnyt.se oli alkuperäinen.mun mielestä tuota ei oo koskaan ees maalattu.paitsi uutena. kuitenki se pyöreä merkki on pois.jossa väri koodi,
28.12.2016 at 22:15 #232438Näkyykö valmistuspäivää rintapellissä?
29.12.2016 at 00:37 #232446Kuvien perusteella voisi olettaa että kori on 60 luvun puolelta.. Kun tuulilasille tuleva lämmitysputki on jo uudemmalla puolella.. Kuuluisi olla kuskin puolella kojetaulua.. 🙁
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂29.12.2016 at 20:07 #232451Tuo on uudempi koppa kuin -56. Huurteenpoistoa tuulilasille ei ole vielä vuosimallissa 1956 (kummallakaan puolella), tuli tuotantoon vuosimalliin 1957 (vasemmalle puolelle) ja siirtyi myöhemmin keskemmälle lopulliseen paikkaansa v. 59. Ei kuulu olla vielä myöskään värikoodiprikkaa, semmoinen hienous otettiin käytäntöön vuonna 64. Vuonna 1956 tehtiin vain harmaita AC132 -sävyisiä sätkiä.
//jym!
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
29.12.2016 at 21:44 #232452Niinpä tietenki mua on petetty. Korin numero on ME28 JO
29.12.2016 at 21:53 #232453Lisäsin kuvan missä näkyy tuo numero.
29.12.2016 at 23:18 #232455Olisiko 28 J 0 , elikä 28.10.60
30.12.2016 at 06:48 #232458ME 28 J 0 on maalin toimittajan koodi (ME = Merville) ja päivämääräkoodaus menee juuri Aakun mallin mukaisesti.
Aiheesta lisää esim.
http://2cvco.canalblog.com/archives/2010/08/30/18935342.html
[size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
[b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]30.12.2016 at 17:24 #232477Voi harmi kun kerkesin niitä pellejäkin jo tilata .mutta nyt en tiä miten menetellä.
30.12.2016 at 17:31 #232478Tee siitä viiskutonen. Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mtn. Aika pieniä eroja kumminkin 56/60.
//jym
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
30.12.2016 at 18:10 #232482Vähän samaa meinasin virkkoa, eli eipäs nyt takerruta asioihin täältä yleisöstä, jos kumminkin Wanhus on nousemassa takaisin pyörilleen ja kohti uusia seikkailuja.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.