Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Kuva-arvoitus
- This topic has 52 replies, 15 voices, and was last updated 23.2.2022 at 18:06 by
Jasu.
-
AuthorPosts
-
18.9.2006 at 20:22 #122821
Mitähän “outoa” mahtaa tässä näkyä..?
18.9.2006 at 20:26 #136712Mistä sä ton kaivoit? 😯 Kaikkee minäkin olen nähnyt mutten kuitenkaan vielä mitään…
18.9.2006 at 20:32 #136713@dago wrote:
Mistä sä ton kaivoit?
Omista varastoista tietenkin..! Vielä toistaiseksi sijainti Jyväskylä, mutta lähihetkinä tämänkin pitäisi “alaspäin” valua…
18.9.2006 at 20:55 #136714Ihan selvä virhe :mrgreen:. Otahan Jasu vähän kepeämmin sitä Jaffaa kun asennat. Ei mee akselit sekaisin.
18.9.2006 at 21:05 #136715@miki wrote:
Ihan selvä virhe
Ei se virheelliseksi tee jos on vähän erilainen kuin muut vastaavat… 💡
19.9.2006 at 06:08 #136716Jos laittaskin vaan taakse moottorin? takatuupparirättäri, ois siinä moni nipponkuski ihmeissään… 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]19.9.2006 at 08:37 #136717
@Jasu wrote:Ei se virheelliseksi tee jos on vähän erilainen kuin muut vastaavat… 💡
Jestassentään, tuossahan on akselit ihan sekaisin! Mä laitan aina etuakselin eteen jne. -Vai voiko tuo… öh… liiittyä eräässä toisessa viestiketjussa olevaan kuvaan jossa myös näkyy omituisia asioita… ? 😯 😆
19.9.2006 at 09:11 #136718@miki wrote:
Jestassentään, tuossahan on akselit ihan sekaisin! Mä laitan aina etuakselin eteen jne. -Vai voiko tuo… öh… liiittyä eräässä toisessa viestiketjussa olevaan kuvaan jossa myös näkyy omituisia asioita… ? 😯 😆
Liittyy vahvasti niihin “outoihin” osiin… ja tuossa ekassa kuvassa voi huomion kiinnittää esim olkatapin kulmaan…

Tästä on se aiempikin kuvio otettu… Samainen runko akseleineen…19.9.2006 at 09:47 #136719Tarkemmin kuvailtuna, tällaisia tuohon runkoon tulossa jossain elämän vaiheessa on..:

Jarrut ainakin riittää, eteen GSA:n levyt (näistä kiitos Kaila!!!), taakse 2cv6:n levyt. Vaihteiston takakumityyny GSA:sta, käy kivasti AMI Superin runkoon…

Tuohon väliin pari metriä akselia…

Näiden laippojen välillä voima tulee liikkumaan edestä taakse.

Voiman ulosotto tarkemmin kuvattuna… Laippa kytkinlevyn keskiöstä, kivasti sattui sama booritus kuin samalla akselilla olevalla rattaalla… Päätylaippa omaa tuotantoa…Jospa joskus tälläkin pääsisi liikkeelle..?
19.9.2006 at 09:57 #136720Ja voi sitä riemun tunnetta kun tuolla tekniikalla laskettelee liukkaalla kaikenlaisten katumaastureiden ohitse ojan puolelta 😀 .
Jos tarttet apua kasaamiseen, niin asennusavun vaihtopalvelu pelaa.19.9.2006 at 10:07 #136721@miki wrote:
Ja voi sitä riemun tunnetta kun tuolla tekniikalla laskettelee liukkaalla kaikenlaisten katumaastureiden ohitse ojan puolelta 😀 .
Varsinkin jos (kun?) vielä tämän mukaan siihen saa, jousipönttöjen tilalle..:

Ei loppuis ominaisuudet ihan heti kesken…19.9.2006 at 10:10 #13672219.9.2006 at 11:15 #136723“Jarrut ainakin riittää, eteen GSA:n levyt (näistä kiitos Kaila!!!), taakse 2cv6:n levyt” Riittää mihin? Millä myllyllä aiot pyörittää ko. konseptia? Hyd. pumppu mallia gs vai uudempi?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]19.9.2006 at 12:07 #136724@Akaile wrote:
“Jarrut ainakin riittää, eteen GSA:n levyt (näistä kiitos Kaila!!!), taakse 2cv6:n levyt” Riittää mihin? Millä myllyllä aiot pyörittää ko. konseptia? Hyd. pumppu mallia gs vai uudempi?
Tästähän nyt tulee sellainen, hmm… sanoisinko, mielenkiintoinen kaikenlaisten asioiden suhteen. Levyjarrut ovat ihan hyvät, huollon kannalta, verrattuna rumpuihin varsinkin takana. Ellei sitten tekisi jotain riittävän suurta huoltoluukkua..? Ja niin, sittenhän siihen saa käsijarrun kumpaan päähän haluaa, tai vaikka kumpaankin…
Hydraulipumpuksi ehkä jotain Beksistä peräisin olevaa, kuormittaa rumasti konetta, mutta tuskin sekään ihan vakioksi jää… Tässä kun tulee mukaan sellainen pieni kiva, että vetotavan muutoksen jälkeen verrokkina käytetään mallia Sahara, jolloin laitteeseen saa tällätä koneen jossa tilavuutta on 425*2*1,25 eli 1062,5 kuutilota… Siis Geesun G10, 1015 kuutiloinen, kone menee heittämällä paikalleen ilman lupa-anomusta… Mutta silti tuo hydraulipumppu tulee (???) olemaan jotain muuta kuin Geesun yksimäntäinen… Ja löytyyhän tuosta myös sähkökäyttöinen versio, ainakin Pösön 405Mi16x4 mallista, ja sitikalta C5:sta. Eikä mikään/kukaan estä tekemästä itse sähköpumppua esim starttimoottorin ja beksin pumpun yhdistämällä, kuten tuo em. Pösön pumppu on jo tehtaan toimesta tehty..?
Taas tuntuisi saaneen “uutta virtaa” viedä tätä projektia eteenpäin, piiiiitkä talvi tekee vasta tuloaan…
22.9.2006 at 18:32 #136725Sissos, ompa Jasulla taas mielenkiintosta rokektin tynkää. lisää raportteja odotellaan..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.
