Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Kummallisuuksia..tunnistatko ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28.4.2013 at 13:56 #12823728.4.2013 at 14:05 #16895028.4.2013 at 14:06 #168951
Mitäs kummallista on Superin rungossa..? 🙄
Vaan Nelekku lentomoottorina, se onkin kummallista… 😯
28.4.2013 at 14:30 #168952Vai kummallista lentokoneen moottoria. 😯
Kotkassa Kyminkentällä Karhulan ilmailukerhon lentomuseosta löytyy ainakin yksi.
http://users.kymp.net/mode0449/fin_moothar.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kyseessä on moottoriharakka.
Museosta löytyy paljon muutakin mielenkiintoista.Kannattaa käydä jos liikkuu
Kotkan suunnalla.28.4.2013 at 14:37 #168953
Samalla tontilla kaksi superia..joissa rungot auton alla. 😆 ..moottorista kummalliseksi..kuka huomaa ?28.4.2013 at 14:49 #168954Ami6 kaasari ja huohotin..?
Pittää kai se vararunko olla, jos sellasia kulkimia on tontilla mihin se käypi? Ja joillaki on sellanen runko, vaikkei Superia tontilta löytyiskään… 8)
28.4.2013 at 15:33 #168955
Kummallista että Jyväskylän suunnalla ainakin kolme runkoa “kuivumassa” eihän superia edes tuotu Suomeen..no oli Freddy hoitanut varaosapuolen..kuvassa tehtaan imu/pakosarja…kuinkas kaasupolkimen tanko ? empä minä ole nähnyt aikaisemmin..28.4.2013 at 17:48 #168956@kari80 wrote:
Kummallista että Jyväskylän suunnalla ainakin kolme runkoa “kuivumassa” eihän superia edes tuotu Suomeen..no oli Freddy hoitanut varaosapuolen..kuvassa tehtaan imu/pakosarja…kuinkas kaasupolkimen tanko ? empä minä ole nähnyt aikaisemmin..
Freddyn nipusta on tietääkseni mainitsemani tapaukset…
Tuosta moottorista. Jos se on jostain lentävästä/hydrokopterista/muusta sovelluksesta, niin eiköhän niissä tapauksissa ole osattu ratkoa myös kaasuvivuston seikat..?
29.4.2013 at 15:42 #168957Juu jostain härvelistä..lentokoneeseen eivät kierrokset riitä..riippuliidin? ?. Minua hämää tuo imupakosarja..kaasari asettuu vinoon eli ei autosta eikä itse kotikonstein hitsattu tekele, valmistusnumerokin siinä on..starttikin on eikä sekään ole kiinnitetty mihinkään kytkinkopan rälläkkäversioon…
29.4.2013 at 16:15 #168958Niin, tuosta kaasarin kiinnityksestä tuohon imusarjaan. Nelkussa/Kutosessa on kaasarin kiinnityspultit tuollai vinossa, AMI6 imusarjassa (ja samaten sen kaasarissa) suorassa. AMI6 kaasarin kun asentaa Nelkun/Kutosen imusarjaan, niin kaasari jää just noin 45 asteen kulmaan…
Ettei sit se startin kiinnitysosa ole Wanhuksen laatikosta leikattu, hieman sellaiselta näyttäisi, nopeasti katsottuna..?
Olisiko pienestä hydrokopterista, kokeiltu ja havaittu ettei tehot piisaa..?
29.4.2013 at 16:32 #168959No selvishän sekin kummajainen..monta yötä sitä jo pähkälin.ehkä nukun jo ensiyön rauhassa.:-)
29.4.2013 at 16:55 #168960Dementia iskee..mullahan on uusi kutosen kaasari…ja just…ehkä olen nähnyt liian vähän rättäreitä.. 😳
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.

