Etusivu › Forums › Päävalikko › 2cv-projektit › killan projekti?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3.11.2008 at 17:29 #143150
Onhan se ollut työn alla jo enemmän kuin kymmenen vuotta..! Siis kymmenen vuotta sitten runko-akselisto-tekniikka -paketti ajettiin sisään Järvenpään Mööttiin, ellen taas kerran aivan väärin muista… 🙄
Ja jotta tuohon kuntoon olisi nuo edellämainitut osat saatettu, on niidenkin eteen jo joku hetki töitä tehty…
En usko että tästä tulee ihan helposti arpajaispalkintoa, kuten tuosta Nelkusta tuli, tällä on aivan toinen arvo niin Killalle kuin muutenkin..?
3.11.2008 at 18:28 #143151Oikeessa olet katselimme valmista alustaa 2cv:n 50 vuotis Möötissä Rivolissa silloin kymmenen vuotta sitten… 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂3.11.2008 at 19:07 #143152Kyllä minä ymmärrän, että osaa porukasta kismittää projektin pitkä aikaväli, mutta sitä minä ihmettelen, etteikö porukka näe, että tallista on tuona kymmenen vuoden aikavälillä tullut aika monta sätkää ulos. Näistä ulos tulleista ajossa ko. tekijällä itsellään ei ole kuin yksi. Muut vaikuttavat kyllä perheessä, mutta satojen kilometrien päässä itse tekijästä(tai avittajasta, riippuen projektista 😉 ) Tuorein tulokas tulee rekisteriin todennäköisesti tällä viikolla. Eli samaan aikaan, kun muita kulkimia on pelastettu uuteen elämään, on ikävä kyllä, Remi-Ere saanut odottaa vuoroaan. Ja korostan, että tämän uusimman valmistuttua tarkoitus olisi jälleen kohdata Eren haasteet.
Käsittääkseni Remi-Eren säilytyksestä ei ole koitunut Killalle kuluja.
Ja noista kannustavista arpajaisviesteistä voin sanoa, etten ole viestiä välittänyt perille. Mielestäni ne eivät kuulu tämän otsikon alle lainkaan.
Remi-Eren haasteista voin valottaa niitä jotka eivät projektia vielä tunne: Löydetty ison kuusen alta lahoamasta. Runko oli ajettu kivikkoon ylös alas vaapunnan aikana, joten jälki oli sen mukaista. Korista ei olisi jäljellä mitään, ellei se olisi joskus saanut peltikattoa päälleen, rättikaton tilalle. Eli lähtötilanne jotakuinkin tuon Mörkö-projektin tasoa. 😉
Vastaan jatkossakin mielelläni asiallisiin kysymyksiin, kerron tilanteesta ja välitän terveiset.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]3.11.2008 at 20:15 #143153@Akaile wrote:
Eli lähtötilanne jotakuinkin tuon Mörkö-projektin tasoa. 😉
No ei se nyt ihan niin muussia ollut.
Itseäni ei missään tapauksessa harmita projektin aikataulu, sillä ei minulle
ole juurikaan merkitystä milloin se valmistuu. Itselläni tuli vain tuo arpajais
ajatus mieleeni tuon Nelkun kohtalosta.. Koska killalla ei ole omaa säilytys
tilaa ja palkattua kuskia, joka sitä aikanaan kuljettelee mihin sitten
täytyykin, on ja tulee laitteesta olemaan vain vaivaa jollekkin tahoille.
(näinä aikoina kun ihmisten aikataulut tuppaavat muutekin olevan turhan
täynnä) Näistä syistä kai tuo killan nelkkukin sai mennä, koska ei kilta
tarvitse autoja? Kiltalaiset sen sijaan tarvitsevat.-Olli
4.11.2008 at 09:27 #143154Moro !!
Kommenttini arpajaisvoitosta ei ollut missään nimessä moite tai kritiikki Remieren kunnostajia kohtaan, joille todella nostan hattua ja olen valmis ehdottamaan kolminkertaista haa-huutoa !!
Kommentti oli lähinnä huoli tulevasta, kuten Olli edellä kuvaili.
Kannustusta ja voimia tekijöille ja avustavaa kättä voin tarjota, jos jotain osia täältä euroopan päästä tarvitaan.
Lasse4.11.2008 at 09:49 #143155Vuosi sitten Riihimäen Vuotuis kokouksessa oli puhetta rojektin valmistumisen hitaudesta?? Siitä tuo kommenttini yli kymmenestä vuodesta oli ja ihmettelyni asiaan… 😯 😉
Toisaalta jos ja kun se valmistuu ja saadaan museo kuntoon niin varmaan jostain löytyy näytteillä pito paikka sille Suomeen tuodulle
ensimmäiselle 2 cv:lle.. 💡 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂4.11.2008 at 10:01 #143156Toisaalta onhan se “Killan projekti”. Mihin lie talkooporukka kaikonnut vai
tarvitaanko sitä edes 😉17.5.2009 at 18:52 #143157Annanpa tilannekatsauksen kun ohi satuin kulkemaan…kuvatkin on vähän sen näköiset 😳 Lähetänkö Nyytisiä varten isommat kuvat, vai saako tästä napattua riittävät?




Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]18.5.2009 at 14:16 #143158Tuohan on valmiimpi kuin mörkö. Ja _ehkä_ “hieman” paremmin tehty. 😆
18.5.2009 at 15:21 #143159@MattiH wrote:
Ja _ehkä_ “hieman” paremmin tehty. 😆
Mörön kaltaisesta kulkimesta on Remierenkin kunnostaja lähtenyt liikenteeseen, että ei kannatta hitsipilliä nurkkaan heittää, päinvastoin 😀 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]10.11.2009 at 17:05 #143160TPV-1 näyttäsi olevan vapaa, mutta kyllä Olli oli oikeasssa, se alkuperäinen on historiaa…mikä se oli ??
terv. Kari27.9.2010 at 15:32 #143161Onkohan rojektissa tapahtunut edistystä.. ❓
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂29.9.2010 at 05:10 #143162Käsittääkseni ovet lähtivät soodapuhallukseen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]8.3.2011 at 17:57 #143163tässä kevät talven aikana ottanut remi-ere:n osia työ autoni völjyyn ja siirtänyt ne iittalaan. Seuraavassa nyytisessä on myös juttua ko projektista.
21.3.2011 at 21:35 #143164Löysin arkistoistani kuvan miltä kori näytti W:lle tullessa:

Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.