Etusivu Forums Päävalikko Tekniikka Jouset…

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #128660

    http://www.leboncoin.fr/voitures/614198937.htm?ca=8_s#” onclick=”window.open(this.href);return false;
    olishan kiva…katsokaa taka-akselisto, mikäs viritys..

    #171062

    Tommoset pippurin, ni ei kule aina perä maassa 😀

    #171063

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    #171064

    @Wonderi wrote:

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀

    #171065

    @RPekka wrote:

    @Wonderi wrote:

    Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.

    Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀

    Joitakin rättäreitä hydealustoin on tehty ja pallo ja sylinteri sijaitsee jotakuinkin jousipönttöjen kohdalla. Suunnan saa muutettua vaihtamalla jousivarvan korvan tukivarsissa toiselle puolen ja tekemällä lisää tilaa varpatangoille.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #171066

    Siinä tehdas valmisteinen paketti M35..



    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.