Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Isompaa suutinta kutosen kaksikurkkuiseen kaasariin
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5.6.2011 at 16:24 #126779
Minkäs kokoinen on Kutosen kaksikurkkuisen (kurkut 18 ja 26) kakkoskurkun vakiosuutin? Ja mistähän mahtaisi saada pykälää isomman?
Epäjärjestelmällinen empiirinen tutkimus Sätkän sielunelämästä menossa…
5.6.2011 at 17:06 #161928Ykköskurkku102,5 kakkoskurkku 87,5 taulukon mukaan…. ❓ 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂5.6.2011 at 19:35 #161929@niko wrote:
Minkäs kokoinen on Kutosen kaksikurkkuisen (kurkut 18 ja 26) kakkoskurkun vakiosuutin? Ja mistähän mahtaisi saada pykälää isomman?
Epäjärjestelmällinen empiirinen tutkimus Sätkän sielunelämästä menossa…
Löytyisköhän tuolta?
http://www.vekastore.fi/index.php/default/tarvikkeet-ja-varusteet/tarvikkeet-ja-yleisosat/kaasuttimet-ja-osat/kaasuttimet-ja-osat-mikuni/mikuni-suuttimet.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Tai tuolta?
http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=364″ onclick=”window.open(this.href);return false;
6.6.2011 at 06:02 #161930Kiitokset tiedoista, eiköhän tämä tästä ala selvitä. Kuinka isoin hyppäyksin noita kannattaa kokeilla? Äkkiseltään muutos esim. 87.5:tä 100:n tuntuisi isolta? Tuo sata oli siis pienin, mikä Vekastoren listoilta löytyi.
6.6.2011 at 07:48 #161931Miksi niitä muuten pitää muuttaa ja isonnella.. ❓
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂6.6.2011 at 07:48 #161932Kaasutinekspertti http://www.kaasutinexpertti.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false; oli ennen vakio-osoite, mutta miten lie tänä päivänä…
6.6.2011 at 08:16 #161933@Musta Hattuinen Mies wrote:
Miksi niitä muuten pitää muuttaa ja isonnella.. ❓
Itse itseäni lainaten “Epäjärjestelmällinen empiirinen tutkimus Sätkän sielunelämästä menossa…”. Tarkemmin sanoen tämä liittyy jatkotutkimuksiin Sätkän tehottomuuteen kierroksilla.
6.6.2011 at 09:12 #161934@Musta Hattuinen Mies wrote:
Miksi niitä muuten pitää muuttaa ja isonnella.. ❓
Vaikka siksi ettei kyseinen Sätkä toimi oikein..?
Itse asiassa, nykyisen bensan koostumus on ihan jotain muuta kuin se 70-lukuinen mille ne alkuperäiset suutinsuositukset on määritelty, ja jos ihan tarkkoja ollaan niin kaikkiin (no, melekein) pitäisi tällätä isompaa suutinta kuin mitä niissä tällä hetkellä on… 🙄
6.6.2011 at 09:43 #161935Laihempaahan se on nyky bensa kun se entinen….. Mutta….
Onkos joku sitten kokeillut ja saanut pätevän tiedon paljonko suuttimia pitää isontaa nyky bensalle verrattuna vanhaan bensaan.. ??Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂6.6.2011 at 10:18 #161936@niko wrote:
Minkäs kokoinen on Kutosen kaksikurkkuisen (kurkut 18 ja 26) kakkoskurkun vakiosuutin? Ja mistähän mahtaisi saada pykälää isomman?
Epäjärjestelmällinen empiirinen tutkimus Sätkän sielunelämästä menossa…
Näpit irti niistä suuttimista! Hain noita sopivia yhden kesän ajan. Nyt ne on parhaat. Usko vaan! 😆
6.6.2011 at 10:29 #161937@dieselflosse wrote:
Näpit irti niistä suuttimista! Hain noita sopivia yhden kesän ajan. Nyt ne on parhaat. Usko vaan! 😆
Hehe 😆
Muistatkos vielä mitä teit? Vaihdoitkos tuon kakkoskurkun suuttimenkin? Ykköskurkkuun ymmärsin isomman suuttimen vaihdetun ja vedot keskikierroksilla ovatkin erittäin hyvät. Jopa Visamaiset 🙂
6.6.2011 at 10:32 #161938Kutosen kone ei ole varsinainen kierroskone, joten sieltä voi olla turhaa etsiäkään tehoja. Toisaalta, haitko Dieselflosse nuo suuttimet sille vapari-suotimelle vai alkuperäiselle putsarille? Jos tuntuu, että kierrokset ikäänkuin leikkautuvat yläkierroksilla niin siihen auttaa jouheammat jarruilmasuuttimet, jotka esimerkiksi visasta löytyy. 1F4 ja 2ac muistaakseni tyypeiltään.
Minulla on tällä hetkellä 102 ja 90 suuttimet ja niillä pääsee vielä alle 7 litraa/100km, mutta kaikki tämän päälle ovat kuluttaneet sitten jo päälle 7 lukemia 18/26 kaasarilla.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]6.6.2011 at 11:03 #161939Niin, tällä hetkellä on kiinni vakiosuodatin, josta joku on imuaukon on tuunannut alkuperäistä isommaksi. Sen VV-suodattimen ääntä en jaksanut oikein kuunnella.
Ongelma on se, että kierrokset tosiaan ikäänkuin leikkaantuvat. Minulla oli tuossa testimielessä kiinni täysin vakio kaasari ja sillä kone ei jaksa esim. kolmosella vetää täyskaasulla kuin jotain 75km/h. Kaasua kun päästää, niin menohalujakin alkaa löytyä paremmin. Nyt on taas kiinni “dieseltuned”-kaasutin ja sillä mennään kyllä paljon ripeämmin, mutta edelleeen veto on täyskaasulla heikompaa, kuin jos kaasua vähän päästää.
En siis halua tuota hulluna kulkemaan, sitä varten minulla on kovakattoja, mutta tämä vika on nyt alkanut pahasti hämätä, joten haluaisin sen syyn löytää 😉
6.6.2011 at 11:20 #161940Elikkäs ei nyt ole taaskaan kyse vakio kutosen koneesta eikä kaasuttimesta.. ❗
Tämä huomioksi lukijoille,, joilla on vakio kulkimet,, jotka toimii vielä kohtuulisen hyvin
myös nyky E98 bensalla,, vaikka tankillisessa onkin noin reilu litra etanolia… 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂6.6.2011 at 11:24 #161941@niko wrote:
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Miksi niitä muuten pitää muuttaa ja isonnella.. ❓
Itse itseäni lainaten “Epäjärjestelmällinen empiirinen tutkimus Sätkän sielunelämästä menossa…”. Tarkemmin sanoen tämä liittyy jatkotutkimuksiin Sätkän tehottomuuteen kierroksilla.
Olisit kertomut jo heti alkujaan että kyseessä on tämä kyseinen 2cv eikä mikään vakio…. Niin en olisi osallistunut koko keskusteluun laisinkaan…

Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.