- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Iskarit
Tere.
Mikähän oli vuosimalli nelosessa kun tuli putki iskarit eteen?
Taisipa tulla vasta kutosen koneen tuoman lisämassan myötä, eli -76, mutta en ole asiasta ihan satavarma. Jos siis puhutaan suomi-kulkimista?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Suomi autoja tarkoitin.Mulla oli aikanaan 74-mallin nelkku. Muistelin että siinä olis ollu putket mutta voin muistaa väärin kun on aikaa kulunut.
Sen nimi oli muuten Festina Lente onkohan vielä elossa? Kuka tunnistaa?
Taka akselilla putket edessä kitkat.. Kaikissa Suomeen tuoduissa nelkuissa,,
jos ei sitten ole joku rakennellut itse..
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Kitkat ja massat poistuivat edestä sekä nelkuista että kutosista syyskuussa 1975. Nuo em. luetaan -76 vuosimallisiksi. Nelkkua etuputki-iskareilla on tuskin tuotu yhtäkään kappaletta Suomeen, niiden maahantuonti hiipui jo vuonna 1974.
//jym
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste