Etusivu › Forums › Päävalikko › Kulkimet › Hertta Q
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11.9.2014 at 12:02 #171286
Voisitkos tulla tuon kanssa kuvaamaan mun mökille “lokkiperspektiivistä” 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
11.9.2014 at 12:06 #171287Ei mahdoton ajatus.
11.9.2014 at 12:17 #17128811.9.2014 at 12:24 #171289Motonetin tuote, voi löytyy jostakin edullisemminkin. Yksi paketti riitti juuri ja juuri sätkän peltiin.
http://motonet.fi/fi/tuote/472687/STP-Hood-vaimennusmatto-konepeltiin-112m” onclick=”window.open(this.href);return false;11.9.2014 at 14:12 #171290Tarkoitus olisi eristää myös sisältä, ainakin tulipelti kokonaan, ja takaa lokarit. Näyttää olevan vaihtoehtoja paljon, siis Motonetissä.
11.9.2014 at 14:26 #171291Paloseinään laitoin ensin alle tätä
http://www.motonet.fi/fi/tuote/472739/STP-Bomb-Bulk-Bitumi-vaimennusmatto-19m2″ onclick=”window.open(this.href);return false;ja sen päälle tämä, jossa siisti valmis musta pinta
http://www.motonet.fi/fi/tuote/606017/Raskasmattohuopa-18mm50x100cm” onclick=”window.open(this.href);return false;Ja nää kaikki siis sisäpuolelle.
14.9.2014 at 14:47 #171292Olipas hetki ylimääräistä aikaa, niin pitihän sitä jotain värkkäillä. Paria pikku kikkaretta käyttämällä saatiin korvattua Tankkaus.comin palvelu, joka ei osannut laskea keskikulutusta oikein uudella virityksellä. Piti näet etsiä kännyyn korvaava ohjelma Tankroidin tilalle, kun tuo Tankkaus.com ei osannut yksinkertaista laskutoimitusta.
Google Play kaupasta löytyi onneksi kätevä Fuelio tankkaus sovellus. Ehdin paripäivää softaa kokeilemaan ja yhtenä ominaisuutena oli tannkaustietojen varmuuskopiointi Dropboxiin. Tulipa sitten vilkaistua että Dopboxin hakemistossa oli selkeää CSV-dataa. Hetkeä myöhemmin tuli mieleen että jos tuon saa Dropboxista jakoon, niin ei pitäisi olla paha rasti parsia tuosta CSV-datasta taulukko Hertan blogisivuille.
Onnistuihan se, lopputulos näkyy tuolla Historiaa ja dataa sivun alareunassa. Aina kun käy tankilla ja laittaa tiedot puhelimesta Fuelioon, niin tieto päivittyy automaagisesti blogisivulle http://satkalainen.fi/historiaa-ja-dataa/
Melkoisen turhaa, mutta jotain jännää pitää aina vääntää…
21.9.2014 at 18:21 #171293Hieman uutta tarinaa blogiin sätkättömältä viikolta.
Sätkätön viikko…21.9.2014 at 18:48 #171294@jpr651 wrote:
Voisitkos tulla tuon kanssa kuvaamaan mun mökille “lokkiperspektiivistä” 😀
Nyt vasta tämän huomasin..jotenkin mennyt ohi. Siitähän vois tehdä kunnialennon meidänkin mökin kautta 😛 tarviis vaan ohjata veneestä kun siellä saaren puolella oleskelen…no ehkä tätä pohditaan ensi kesänä ja eikös me Jukka voitaisi saunaa lämmitellä että pysyy lentäjä lämpöisenä?
nyt katsomaan blogia miltä sätkättömyys tuntuu.21.9.2014 at 20:02 #171295Kopterikuvaus varmaansaadaan onnistumaan.
Pikkaisen tuli propleemaa tuon Hertta P:n kanssa, kun sovitin Hertta Q:n vararengasta kärriin, niin ei sopinutkaan. Minkäs hiton vanne tuo oikein on?
Lue lisää tuosta linkistä Koukku kohellusta…22.9.2014 at 03:36 #171296Onkos paha rasti viedä nuo nykyiset laipat sorvarille, joka tekee uudet pinnapultit rättärin jaolla ja poistaa nuo nykyiset väärät.
Jukka Prinkkilä, HyRi.
22.9.2014 at 04:50 #171297No Johan yllätti ettei ollutkaan sätkän vanne tuo..iskareita voisi mittojen puolesta löytyä noista konepuolen tarvikeliikkeistä mutta se että ne taitavat olla niin jäykkiä ettei juuri vaimennusta tarjoa noin raskaassa käytössä
olen mielestäni nähnyt joissain maatalouskoneissa,murskissa yms. Todella lyhyitä vaimentimia..
Tsemiä ja onnea projektiin…mulla tuohon napaan ei tietotaitoa eikä muita osiakaan kuin ylimääräinen uusi motonetin akseli mutta sekin kumijousitettu väärä pulttimäärä ja liian leveäkin…22.9.2014 at 06:05 #171298Kyllä löytyy 3-reikäisiä vanteita eri pulttijaolla, olikohan esim Rellu 8:n vanne erehdyttävästi saman näköinen. Vuosia sitten oli selainen varapyöränä mukana ja kumi puhkesi joskus aamuyöllä… ei sopinut.
22.9.2014 at 06:11 #171299Mie tein omaan kärriini niin, että katkaisin vanhoista sätkän takakynkistä pyörännavat ja hitsasin ne peräkärrin akseliin. Näihin saa näppäristi takajarrurummut kiinni ja nyt laakerit ja vanteet käy sätkästä. Eikö perus peräkärryn iskarit käy sulle?
25.9.2014 at 19:42 #171300 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.