Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Equipe Cyntöpelto
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31.10.2011 at 08:32 #127202
Team kyntöpellon tallissa tapahtuu:
https://picasaweb.google.com/117697146518003913230/RunkoOmillaPyorillaan?authkey=Gv1sRgCJTN5KyR-IqICg&feat=email#5669199381860184946″ onclick=”window.open(this.href);return false;
31.10.2011 at 09:22 #163767On se hieno. Ja puhdas. Ja huolella tehty. Jos kritisoida jostain voi niin tuota ei pitäisi koskaan hyväksyä museokatsastuksessa kun on tehty paljon paremmaksi kuin alkuperäinen! 😀
31.10.2011 at 11:38 #163768Ehdottomasti samaa mieltä, rättäri tykkää, kun sillä ajaa – ei mitään museointeja.
HIENOA JÄLKEÄ.
31.10.2011 at 12:21 #163769Kiitoksia kovasti 😀 (Jannenkin puolesta)
Mä olen jotenkin vähän allerginen ruosteelle….
Tarkoituksena tässä onkin nimenomaan että kestää vähän rajumpaakin ajoa ettei heti happane, eikä niinkään bling bling.
Noi etupukit oli niiin lahot että tein uudet pohjalevyt 3mm teräksestä ja valopukin alkuputket lähtee 2mm vahvuisena. Nyt niistä voi vaikka hinata…eikä heilu lokarit. Juu ja ne on sen jälkeen soodapuhallettu ja sinipassivoitu. Ja sitten väriä päälle.
31.10.2011 at 14:59 #163770On kyllä komee! On vietetty tallissa iltoja ja varmaan öitäkin.
Timo.31.10.2011 at 15:04 #163771Upeeta jälkeä.
Mielipide. Valopukki on mallia kantikas eli pyöreät umpiot tekee sätkästä vähän “väyrysen” – nätimpi lähempänä konepeltiä on ne.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com31.10.2011 at 15:37 #163772Yritätkö Jimmi siis sanoa että tekisin tähän saman kuin omaani, eli klinssit lähemmäs toisiaan vai mikä oli ajatuksesi ? Kaiken voin kyllä tehdä mutta pitää harkita…
siis jotain tällaista ?
https://picasaweb.google.com/valimaa.mika/NeverRusting_story#5326083253541900562″ onclick=”window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/valimaa.mika/NeverRusting_story#5326083255763955186″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@2cvjimmi wrote:
Upeeta jälkeä.
Mielipide. Valopukki on mallia kantikas eli pyöreät umpiot tekee sätkästä vähän “väyrysen” – nätimpi lähempänä konepeltiä on ne.
31.10.2011 at 16:43 #163773Onpa se hieno, olisi hienoa rakennella vastaava projekti.
Kenen valmistama alusta tuossa on?
Rexa
31.10.2011 at 16:45 #163774Alusta on Equipe Cyntopelto Design RGV
Kaikki mikä ei näy, on salaista ja se mikä näkyy, on hiljaista.
Jousivarpojen päihin, kuten normaaleihin kallistuksenvakaajiikin kannattaa laittaa polyuretaani-puslaa. Ja jousien pohjaan Mercedeksen tapaan vähän kumia. Jousitus muuttuu kummasti paremmaksi.
Terveisin
Miguela Vincente,
Cyntopelto Design RGV5.11.2011 at 13:09 #163775Koppa laskeutui rungon päälle tässä rojjjeektissa.
Nimi vaan on hukassa. Ehdotuksia kaunottarelle ?5.11.2011 at 15:11 #163776beauté (lausutaan “labuti”), tarkoittaa “Kaunotar” ranskan kielellä!
rexa
5.11.2011 at 17:22 #163777Kiitokset
Järjettömän suurista nimi ehdotus määristä. Tuomariston oli todella vaikea tehdä lopullinen päätös…
lopulta päädyimme Rexan upeaan ehdotukseen beauté.
Palkinnoksi Rexalle lähtee Kytöpelto racing viime vuoden pikkujouluissa nauhoittamamme ja itse laulamamme karaoke cd.
Suur kiitos kaikille osallistujille ja onnea Rexalle!!!
Jalmari @ Miguel Vincente
Equipe Kyntöpelto Racing RGV5.11.2011 at 19:50 #163778RST-Kiiltomato!
6.11.2011 at 01:37 #163779@setä wrote:
RST-Kiiltomato!
Sedällä oli kiva ajatus ja hyvä ehdotus. Asiasta inspiroituneena laitoimme kulkimen yöksi roikkumaan naapurin omenapuusta 😉 . Eihän se enää puolen yön jälkeen enään kauheasti kiiltänyt, riippui varmaan jotenkin guun asennosta. Kiitos kuitenkin hyvästä ideasta.
Miguel Vincente
Edit piaf: ai perk, pitää muuten hakea se sieltä pois killumasta ennnen aamua kun naapiru herää
2.12.2011 at 15:25 #163780Koeajo ajettu. Kevyellä vauhtipyörällä hirnahtaa kuin villihevonen.
Ei täältä sen enempää, seuraava raportti viimeistään ennen viimeistä julkaisupäiväää.
Ja jos joku ottaa taas näistä kommenteistani herneen nenään, niin suoraan yhteyttä joko ylläpitoon tai meikäläiseen, asiaan puututaan välittömästi.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.