Etusivu › Forums › Päävalikko › Ostetaan › DYANE konepelti jossa syvennys varapyörälle
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6.11.2013 at 14:43 #128555
tällanen tarvittaisiin. Omatekemähän tämä tietenkin on – ellei valmista ole, voisiko joku hitsausvehkeet omistava harkita tällaisen tekemistä?
tiiksjarvi(at)gmail.com8.11.2013 at 07:37 #170384Ehkä syy ko. peltiin on ulkonäköön liittyvä, sillä Dyanessahan on valmis paikka vararenkaalle konepellin alla, kun vain löytää siihen liittyvän tukiraudan lokasuojien väliin.
8.11.2013 at 08:38 #170385Juu – Dyanen konehuoneessa varapyöräni on matkustanut poikittaistangolla leväten, myös takalaatikossa, joskus kattotelineelläkin.
Ihan kosmeettinen asiahan tämä – kaiken lisäksi lienee turhuuksien turhuuskin. Siksi kyselenkin olisiko joku jo kyllästynyt sellaiseen ja halukas omansa myymään sieltä tallin orsilta roikkumasta..8.11.2013 at 11:39 #170386Onhan tuolla järjestelyllä mahdollista järjestää tilat kahdelle renkaalle edestä, esim. Raid-touhuja varten 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]8.11.2013 at 12:27 #170387@Akaile wrote:
Onhan tuolla järjestelyllä mahdollista järjestää tilat kahdelle renkaalle edestä, esim. Raid-touhuja varten 😉
Syvennys konepellissä vie sen vararenkaan paikan sieltä konehuoneen puolelta ellei halua laittaa sitä nokkapellin päälle sellaisenaan?
Ei tällä mitään käytännöllisyyden kanssa ole tekemistä, ellei sitten ajattele että pelti pysyy paremmin kiinni kovalla tuulella – jos vaikka heepelit isrtoaa. Painavampihan nokkapeltiä on nostaa jos sinne on asiaa. Tosin voi olla että varapyörä sen koneen päältä pitää siitäkin heivata sivuun. Sama vaiva, melkein.
vähän niinkuin tähän tyyliin, mutta Dyaneen.8.11.2013 at 17:56 #170388@texwiller wrote:
vähän niinkuin tähän tyyliin, mutta Dyaneen.
…mulle voi tarjota sitä kuvan mukaista mallia… 😉
[size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
[b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]8.11.2013 at 20:24 #170389@texwiller wrote:
@Akaile wrote:
Onhan tuolla järjestelyllä mahdollista järjestää tilat kahdelle renkaalle edestä, esim. Raid-touhuja varten 😉
Syvennys konepellissä vie sen vararenkaan paikan sieltä konehuoneen puolelta ellei halua laittaa sitä nokkapellin päälle sellaisenaan?
Jos yhtään muistan oikein niin tavisdyanessa on tarvittaessa matkaa vielä siitä vararenkaasta konepellin pintaan, joten tarkoitin viestilläni sitä, että tiinan pellista saisi kyllä veisteltyä sellaisen, että esimerkiksi puolikkaan renkaan verran olisi upotusta pellissä, jolloin peltiin rakennettu rengas kerrostuisi konehuoneen puolella olevan renkaan päälle toteemiksi 8) Joku tosin saattaa miettiä miksei toista rengasta voisi laittaa takakonttiin, mutta… 😆 Tässä ei ollut kyse siitä. 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]27.4.2014 at 07:59 #170390@Akaile wrote:
@texwiller wrote:
Syvennys konepellissä vie sen vararenkaan paikan sieltä konehuoneen puolelta ellei halua laittaa sitä nokkapellin päälle sellaisenaan?
Jos yhtään muistan oikein niin tavisdyanessa on tarvittaessa matkaa vielä siitä vararenkaasta konepellin pintaan, joten tarkoitin viestilläni sitä, että tiinan pellista saisi kyllä veisteltyä sellaisen, että esimerkiksi puolikkaan renkaan verran olisi upotusta pellissä, jolloin peltiin rakennettu rengas kerrostuisi konehuoneen puolella olevan renkaan päälle toteemiksi
Vararenkaan ja konepellin väliin jää noin 10 millin rako etureunassa joten takareunaassa on tilaa ihan reilusti. Näppärä peltiseppähän voisi muokata konepeltiin myös pahkan jolloin molemmat varapyörät saisi suojaan auringon haitallisilta UV-säteiltä.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.