Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Channelointi ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16.8.2011 at 20:26 #14931617.8.2011 at 05:35 #149317
@Sebu wrote:
http://s1210.photobucket.com/albums/cc413/elbu/
Tollanen tuli tuossa rakenneltua. Kulkimen jousitus kuvissa matka-asetuksilla eli liian korkealla. 😈Magee peli!
17.8.2011 at 06:51 #149318Hienoin Dyane mitä olen Suomessa nähnyt… eipäs… enhän ole nähnyt tätä Suomessa, vaan Hollannissa ja Ranskassa.
-Olli
17.8.2011 at 07:22 #149319Kauneus (tai kauheus…) on tosiaan katsojan silmissä… lajissaan varmaan ihan hieno peli ja se on hienoa että Dyane on liikenteessä…ei vaan nuo madallukset viehätä minun silmää, ei ollenkaan ei tässä eikä muissakaan vastaavissa. Minun silmissä tuossa ja muissa lajitovereissaan on jousitus lopussa tai jotain muuta vikaa alustassa…
Mutta jokainen saa harrastaa haluamallaan tavalla. 😀 Eläköön erilaisuus!!!
(mielenkiinnolla odotan teilataanko minut nyt vanhana käpynä ihan kokonaan… 😀 )
17.8.2011 at 08:33 #149320Minä en teilaa,- päinvastoin. Kehotin ihmisiä nostamaan sätkiensä periä, kun lähtevät reissuun. Perä korkealla on komean näköinen. Ainakin sätkässä. Kukin tulee tyylillään tyytyväiseksi. Vanha käpy täälläkin. 🙄
17.8.2011 at 11:07 #149321Taitaa nää kaikki laitteet olla hiukan madallettuja reissuvarustuksessa.
Sori surkea kuvan laatu – otos on ikivanha, kaukaa viime vuosituhannelta…
17.8.2011 at 12:21 #149322Maailmassa missä siistejä tuunaus juttuja ovat: tapahtuma- ja kukkatarrat, lehmäkuvio maalaukset, ryppypellin asentaminen kutoseen,
miten sattuu maalatut feikki charlestonit, BX, Visa, GS yms. muiden citikoiden penkit, antennit, liian suuret etuvalot, muoviset ja isompien
citroenien pölykapselit, nelivalot, karjapuskurit, ylisuuret takaluukut, kukkaistutukset, “pölynimuriruiskulla” maalatut “entisöinnit”,
takaluukkutavaratelineet, kukkaverhot jne. on tietysti hankala ottaa vastaan mitään uutta tyylisuuntausta. En kuitenkaan olettanut että
se menisi sentään perustelemattomaan haukkumiseen asti.-Olli
ps. kauneudella ei ole mitään tekemistä katsojan silmien kanssa 😉
17.8.2011 at 14:41 #149323Sebulle sellaisia terveisiä, että laitahan lisää kuvia mm. kuinka toteutit laturin kiinnityksen, huohottajan jne.? Olkoot “puritaanit” mitä mieltä hyvänsä, mutta näissä madalletuissakin on omat tekniset juttunsa, mitkä pitää voittaa ennen katsastajan leimaa….
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.8.2011 at 15:22 #149324Näin sitä uusia/nuoria rättäristejä kannustetaan harrastuksen pariin…
Hienoa Sebu, että pelastit tuon Dyanen ja rakensit tyylikkääksi vielä! 8)17.8.2011 at 16:08 #149325@PienempiOlli wrote:
Maailmassa missä siistejä tuunaus juttuja ovat: tapahtuma- ja kukkatarrat, lehmäkuvio maalaukset, ryppypellin asentaminen kutoseen,
miten sattuu maalatut feikki charlestonit, BX, Visa, GS yms. muiden citikoiden penkit, antennit, liian suuret etuvalot, muoviset ja isompien
citroenien pölykapselit, nelivalot, karjapuskurit, ylisuuret takaluukut, kukkaistutukset, “pölynimuriruiskulla” maalatut “entisöinnit”,
takaluukkutavaratelineet, kukkaverhot jne. on tietysti hankala ottaa vastaan mitään uutta tyylisuuntausta. En kuitenkaan olettanut että
se menisi sentään perustelemattomaan haukkumiseen asti.-Olli
ps. kauneudella ei ole mitään tekemistä katsojan silmien kanssa 😉
Anteeksi pyydän jos jonkun mielen pahoitin, tarkoitus oli lähinnä herättää keskustelua, ja se näkyi onnistuvan!
Tarkoitus ei ollut haukkua, vaan kertoa oma mielipiteeni, ja mielestäni sen (jopa lievästi perustellen) teinkin.
Kuten myös kirjoitin niin kaikki saa toki harrastaa tavallaan.
(tapahtumatarroja Pakusta löytyy, noita muita ei 😀 😀 )
17.8.2011 at 16:44 #149326Tuo kyseinen dyane on yksinkertaisesti hieno – dyane on madallettuna paremmannäköinen kuin normiversiona. Kauneus on käsite, joka sopii vain muutamiin autoihin maailmassa. Autojen rakentelusuuntauksien joukossa nämä matalat versiot ovat mielenkiintoisia – jo yksistään tekniset oivallukset/muutokset/toteutukset ovat harrastuksen suolaa.
Sitten tähän Ollin tekemään 2CV-tuunauslistaan – kiistatonta faktaa. Itseltä löytyy kukkatarraa, ryppypeltiä, BX:n penkit, nelivalot, takaluukkuteline, ja taitaa olla kukkaverhotkin – aikansa tuningia nekin. 🙂
@PienempiOlli wrote:
Maailmassa missä siistejä tuunaus juttuja ovat: tapahtuma- ja kukkatarrat, lehmäkuvio maalaukset, ryppypellin asentaminen kutoseen,
miten sattuu maalatut feikki charlestonit, BX, Visa, GS yms. muiden citikoiden penkit, antennit, liian suuret etuvalot, muoviset ja isompien
citroenien pölykapselit, nelivalot, karjapuskurit, ylisuuret takaluukut, kukkaistutukset, “pölynimuriruiskulla” maalatut “entisöinnit”,
takaluukkutavaratelineet, kukkaverhot jne. on tietysti hankala ottaa vastaan mitään uutta tyylisuuntausta. En kuitenkaan olettanut että
se menisi sentään perustelemattomaan haukkumiseen asti.-Olli
ps. kauneudella ei ole mitään tekemistä katsojan silmien kanssa 😉
Jatkakaamme keskustelua teemalla “annetaan kaikkien kukkien, etenkin ruostesellaisten, kukkia”. Lisää kuvia yksityiskohdista, kiitos.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com17.8.2011 at 17:46 #149327Joo hienoa on että on Suomessakin matala Dyane. Itsekin tekis mieli joskus moinen toteuttaa, tosin ihan tontissa olevaa en mukavuuteen painottavana tule koskaan tekemään, mutta aikas rumahan tuo tiina vakio korkeudessa on….
17.8.2011 at 18:14 #149328Tiina on kaikissa muodoissaan niin kaunis, ettei sitä kaikki edes tajua! 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.8.2011 at 19:09 #149329Channellointi = auton koria lasketaan alaspäin lattiaa nostamalla. Eli ajo-ominaisuudet ja kulkimen jousitus/alusta ei muutu. Jousituksen korkeus voi olla jopa sama kuin vakio korisessa kulkimessa, kuljin vain näyttää matalammalta channeloinnin seuraksena. 😯
17.8.2011 at 19:18 #149330Riesa ihmettelee … vai että matala paku

-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.