Etusivu › Forums › Päävalikko › 2cv-projektit › Biili Hollannista – flossen amiploki
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9.3.2010 at 14:41 #151480
Sekä ovat tarkoitettu astetta isompaan kiesiin, että ovat muotoilultaan kovin 80-90lukuiset.
Hienoin etupenkki mitä Amiin löytyy on Ami8 halpismallin sohva. Se kabiini on niin kapea että
erillispenkit on tosi hassut.-Olli
9.3.2010 at 15:48 #151481Jaa, pitänee katsoa, millainen sellainen sohva on. Kun on vain noita penkkejä tullut nähtyä… 😳
9.3.2010 at 16:10 #151482Ami6 tourisme = karvalakki mallissa oli kanssa hauskasti vanhusmallin sätkän penkin tyyliset istuimet,

-Olli
9.3.2010 at 17:10 #151483Joo, tuo kelpaisi kyllä. Olen aina tykännyt keveistä ja siis vanhus tyylisistä. Kiitos kuvasta Olli. 😀
11.3.2010 at 06:22 #151484Bexin penkit ovat hyvät istua. Ja suunnitelmieni mukaan look ei muutu nykyisestä, paitsi niskatukien osalta 😉
Ps. Joutunen myymään täksi perjantaiksi suunnittelemani asennusajan Loimaan matkailuun. Satuisikohan joku liikkumaan väliä Nurmijärvi – Loimaa?
15.3.2010 at 06:04 #151485Tuollainen teline siitä tuli…
Ja maalattuna
Jahka maali kuivuu, niin tulee kuvia valmiista installaatiosta.
Huomasinpa siinä auton sisällä operoidessani, että valmistenumeron vieressä on reikä. Ja korjaaminen vie vähintään puolet numerosta. Pitänee ottaa yhteys katsastuskonttoriin, josko saisi iskeä numeron b-pilariin. Halunnevat nähdä auton ennen korjuuta? Onko kokemuksia?
Mistä niitä numeron meistokaluja voisi lainailla?
15.3.2010 at 08:25 #151486Täytyyhän reikä korjata. Voihan sen kuvata ennen korjausta. Kyllä sen numerosarjan voi itse meistata, mutta kannattaa meistata sellaiseen paikkaan, että katsastusmies voi halutessaan varmentaa meistauksen omilla meisteillään. Viime aikoina eivät ole olleet kovin kiinnostuneita runkonumeroista. Ainakin kannattaa varmistaa, että alumiininen valmistelevy on paikallaan. Olen oppinut monista katsastuksista vuosikymmenten kuluessa, että ei kannata liikaa kysellä, tekee vain oman maalaisjärjen mukaan.
Tapani15.3.2010 at 09:54 #151487@Merieira wrote:
Täytyyhän reikä korjata. Voihan sen kuvata ennen korjausta. Kyllä sen numerosarjan voi itse meistata, mutta kannattaa meistata sellaiseen paikkaan, että katsastusmies voi halutessaan varmentaa meistauksen omilla meisteillään. Viime aikoina eivät ole olleet kovin kiinnostuneita runkonumeroista. Ainakin kannattaa varmistaa, että alumiininen valmistelevy on paikallaan. Olen oppinut monista katsastuksista vuosikymmenten kuluessa, että ei kannata liikaa kysellä, tekee vain oman maalaisjärjen mukaan.
TapaniLähinnä tuli mieleen ne mersupuolella aikoinaan tehdyt korinvaihdot, joissa laikattiin sarjanumero rintapellistä ja siirrettiin toiseen autoon… Ja noistahan sitten tuli sanomista.
Nyt numero on vielä luettavissa, mutta korjauksen jälkeen se ei onnistu. Taidan soittaa paikalliselle asemalle, josta olen saanut hyvää palvelua…
15.3.2010 at 13:48 #151488Soitto kontuurille toi neuvon käydä näyttämässä ennen korjuuta. Luetaan numero ja sovitaan uudesta meistauspaikasta inssin kanssa, niin homma on ok.
Joskus kesällä sitten…
15.3.2010 at 17:19 #151489@dieselflosse wrote:
Soitto kontuurille toi neuvon käydä näyttämässä ennen korjuuta. Luetaan numero ja sovitaan uudesta meistauspaikasta inssin kanssa, niin homma on ok.
Varmistetaanko sitten mistään että se uusi numero meistetään samaan koriin ettei vahingossa lipsahda toiseen terveempään koriin?
15.3.2010 at 17:46 #151490@Wonderi wrote:
Varmistetaanko sitten mistään että se uusi numero meistetään samaan koriin ettei vahingossa lipsahda toiseen terveempään koriin?
Korjauksestahan tuossa käsittääkseni on puhe,, eikä korin vaihdosta.. 😯

Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂16.3.2010 at 06:17 #151491Kyllähän joku veijari voi tuossa kohtaa koko autonkin vaihtaa, mutta amini kanssa ei moiseen ole tarvetta. Pieni suikale vain kynnyspalkin viereen kaivataan. Voisi onnistua juuri ja juuri numeron viereen rajaamalla, mutta mieluummin laittaisin hieman laveamman paikan. Liekö maali hajonnut numeroa meisäessä ja suojaus unohtunut. Vaikka auto on muutoin ruostesuojakylvyn saanut.
Nyt laitan vain maton päälle. Tavoite on edelleen ajella pääsiäisenä amerikan autoshouhun.
19.3.2010 at 14:35 #151492Parin tunnin tallisessiossa puuhasin tänään:
Asensin ensin penkkitelineen

Sitten penkit

’80 look

Back to kustomlook

Sain myös uudet renkaat värjätyillä vanteilla alle, aika magee vaikka itse sanonkin
6.4.2010 at 07:22 #151493On se vaan kaunis 😉



6.4.2010 at 07:24 #151494Ja netistäkin bongattuna…
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/FHRA/ACS/Monday/MOP_3438.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
OT: Eräs pyöräilijä

-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.