Etusivu › Forums › Päävalikko › Yleinen keskustelu › Belgi-malli
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18.8.2007 at 16:28 #123471
Tänään sain Belgi mallin korin 😀 😆 jossa pitkä takaluukku belgimallin takapuskuri 😀 erikoinen takalasi. Se on -56 kori saa nähä mitä saan hyödynettyä noiden lisäksi 8)
Osat ok kunnossa hiukka tietty laittoa 50 vuotiaissa on. 😉Melkein lottovoittajan lauantai ❗ ❗ 😀
Mikko
18.8.2007 at 17:03 #140593Kuulostaa mielenkiintoiselta. Saatko kuvia palstalle?
18.8.2007 at 17:28 #140594Saan jos joku kertoo miten se tapahtuu ❓
Mikko
18.8.2007 at 19:21 #140595Kirjaudut Photobucketiin tms. ja lataat sinne haluamasi kuvat, ja nappaat sieltä sen linkkiosoitteen jonka liität tähän viestiisi. Sit ne kuvat vaan aukee täällä, magic!
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]18.8.2007 at 20:17 #14059619.8.2007 at 05:15 #140597Juu tuossahan Jasun kuvassa komeilee 😀
Mikko
19.8.2007 at 15:14 #140598Kiinnostus kuviin herää aina kun puhutaan -56 mallisesta. Nuo Belgian mallit tuntuivat jo silloin olevan aikaansa edellä verrattuna ranskalaisiin.
Takaluukku, puskurit, iso takaikkuna, sisustus, oopperaikkunat ja paljon pikkuhiluja tuli monta vuotta myöhemmin ranskalaisiin.20.8.2007 at 18:06 #140599Vuonna 1958 tuli oopperaikkunat AZL3 malliin, mutta jo ennen sitä oli erilaisia De Luxe -varusteita tyrkyllä ulos ja sisälle.
Itselläni on 1958 AZL3. Vuodet vain kuluu ja sinänsä hyväkuntoinen ja erikoinen kuljin seisoo rekisteröimättömänä tallissa.
http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/BE-AZL3_1958.htm
20.8.2007 at 19:25 #140600@Isoo-Jukka wrote:
Vuonna 1958 tuli oopperaikkunat AZL3 malliin, mutta jo ennen sitä oli erilaisia De Luxe -varusteita tyrkyllä ulos ja sisälle.
Itselläni on 1958 AZL3. Vuodet vain kuluu ja sinänsä hyväkuntoinen ja erikoinen kuljin seisoo rekisteröimättömänä tallissa.
http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/BE-AZL3_1958.htm
Ranskalaisiinhan oopperaikkunat tuli vasta 1965 syksyllä. Mistäs se mahtaa johtua, että belgialainen kuljin oli monin osin kehittyneempi, kuin “emämaassa” tehty?
Muuten tuleekos se AZL3 siitä, että siinä on nimenomaan kolmet sivuikkunat?
21.8.2007 at 11:33 #140601AZL3 tarkoittanee AZ Luxe 3.versio.
Eipä sentään kaikki belgialaisviritykset tulleet ranskanmalleihin. Takaikkunakin näissä leikattiin suoraan peltiin ilman upotusta.
AZAM6 v. 1965 oli puolestaan ensimmäinen 2cv-henkilömalli, jossa oli 602 cc kone, joka sitten vasta 1970 tuli ranskalaisiin versioihin.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.