- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › 2cv4 kaasarin säätö.
Löytyisiköhän keltään apuja kyseisen kulkineen kaasarin säätöön? Kaasarissa merkinnät CIT 191 ja Solex 34 PICS 10. Jostain syystä en ole löytänyt mistään ohjeita.. Tuntuu että seos on vähän laihalla ja kaasua painaessa moottori ensin “kakistelee” pari sekuntia, ennenkuin kierrokset nousee. Yläkierroksilla tuntuu pelaavan suht koht ok, joskaan ei ole sen kummemmin tullut tutkittua että onko tehot tallella. Pikkuisen kun ryyppyä vetää päälle lämpimällä koneella niin kyseinen kakistelu vähenee/katoaa, mutta vastaavasti tyhjäkäynnillä meinaa sitten luonnollisesti tukehtua.
Samaa kyselin toukokuun 17. päivä v.2006. En osaa tänne linkittää mitään,mutta tekniikkapalstalta löytyy em. päivämäärältä ketju: Huoltoa ja säätöä.Ohjeet ovat toimineet hyvin.
viewtopic.php?f=10&t=1636&p=7169&hilit=huoltoa+ja+s%C3%A4%C3%A4t%C3%B6%C3%A4#p7169
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Kiitoksia. Heti huomenna kokeilemaan ja katsotaan mitä syntyi…
Kuullostaa hyvin tyypilliseltä nelkun käytökseltä, mutta varmaan asia on korjattavissakin. Ehkä kiihdytyspumppu ei ruiskaise riittävästi.
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste