Etusivu › Forums › Päävalikko › Yleinen keskustelu › [Tietokilpailu] Mikä Citroën malli ja mikä vuosi malli?
- This topic has 28 replies, 11 voices, and was last updated 2.1.2018 at 22:34 by
Akaile.
-
AuthorPosts
-
14.12.2017 at 21:20 #24713415.12.2017 at 08:12 #247154
Ei oo nelkkukelkku tai 2cv kuutonen, siit oon ihan varma, mut aito Ceeeee Kuuutonen voiskin olla. Kakskyytluvulla tehtiin kovaa tekoa ja tämä kerkes vielä mukaan, oisko 1929?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]15.12.2017 at 15:39 #247166Mun mielestä toi on nelkku. C4 jostain 1920-luvun lopulta.
15.12.2017 at 21:58 #247179Odotetaan vielä hetki, ennenkuin kerrotaan ”totuus”.
16.12.2017 at 01:06 #247185Odotetaan vielä hetki
Moron,
Ihan selvä B2 Torbedo vm. ehken jotain 1920-1921?T: jiipee
17.12.2017 at 08:20 #247204No niin, enempää vastauksia ei kuulunut. Yhdistelemällä Masan ja Akailen vastaukset pääsee oikeaan lopputulokseen.
17.12.2017 at 17:12 #247242..tämä oli hyvä idea Mikalta..täytyy yrittää keksiä lisää..kaikki mukaan..mentäiskö silleen kun joku laittaa kuvakyssärin niin ratkotaan se ennen seuraavaa kysymystä..
ter. Kari
18.12.2017 at 08:34 #247264Ihan mielenkiinnosta, mikä tuon tekee C4:ksi?
Kts. kuvat: http://ipocars.com/vinfo/citroen/citroen_c6_2_4_e-1929.htmlEspoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]18.12.2017 at 08:58 #247272Ihan mielenkiinnosta, mikä tuon tekee C4:ksi?
Mulla ei ole hajuakaan itsellä mikä tuo on? Kuvan skannasin Le Double Chevron lehdestä. Lehtihän on vanha Citroënin virallinen tiedotuslehti, joten luulisi tiedon olevan oikea. Toki siinäkin voi olla virhe.
18.12.2017 at 09:03 #247274Yritän muistaa skannata tuon viereisen tietosivun illalla, mutta jos oikein ymmärsin niin C4 ja C6 malleissa ei ole muuta eroa kuin että C6 mallissa on tehokkaampi 6-sylinterinen moottori.
27.12.2017 at 15:18 #247568Menee vähän otsikon ohi, mutta kohdemerkki on sama ja arvoitus tämäkin, jonka itse vastaanotin vuosi sitten jouluna.
Nämä olivat joululahja isältäni saatesanoin: “Kun alat virittämään (2cv-pohjaista kuljinta), eli nostamaan tehoa, niin mitä teet ensimmäisenä?”.


Ensimmäinen kysymykseni oli “Miksi näitä on kolme?” ja vastaus siihen kuului; “Eikös sulla oo kolme kuljinta?”.
Kyse on siis hänen tekemistä omavalmisteosista, jotka käyvät jokaiseen -70 jälkeen valmistettuun 2cv-kulkimeen ja myös GS/GSA:han. Kierre on muistaakseni M8.
En keksinyt tuolloin vastausta, mutta toki tiedän sen nyt. Siispä kysymys kuuluu; mitä nuo ovat ja miksi?Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]27.12.2017 at 16:34 #247570Onkos tuon pultin keskellä reikä?
27.12.2017 at 20:22 #247579Onkos tuon pultin keskellä reikä?
Eip. Jos mietit näitä moottorin vasemmalle ja oikealle puolen sekä öljynlauhduttimen jalan tienoolle, kuten ounastelen, niin muistathan, että tuolloin määrä (3kpl) ei täsmää, koska silloin pitäisi olla 3x3kpl. Tällä osalla ei myöskään korjata vaurioita, vaan sillä pyritään välttämään niitä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]27.12.2017 at 21:59 #247584Kiinnike (öljyn)lämpömittarin anturille?
28.12.2017 at 08:41 #247593Kiinnike (öljyn)lämpömittarin anturille?
Samaa pohdin Sepon viestin jälkeen, että sopisi myös venttiilikoppaan sovitteeksi, jos kannan sisäkierre olisi isompi, eli anturille sopiva. Eli eipä ole tämäkään.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.

