Etusivu › Forums › Päävalikko › Ostetaan › 2cv4 vaihdelaatikko
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9.7.2014 at 11:42 #128935
Toimiva ja suht äänetön tietenkin.
Täytyy ottaa selvää mitä kustantaa matkahuollon kautta jos kaukaa tulee, läheltä lähden xantialla hakemaan.
yv tai 0451214429, tämän viikon eli vk28 olen töissä 15-23.
9.7.2014 at 12:35 #173040Vielä sellainen huomio tähän, että vuodesta -72(?) eteenpäin vetarin yläpäät olivat kuudella pultilla kiinni ns. uudempaa mallia ja ennen tätä täysin toisenlainen systeemi. Tämä kannattaa tsekata mahdollisten kandidaattien osalta. Kakkosen-kolmosen synkrot monesti kovilla käytön osalta, koska nelkussa noita vaihteita sommataan melkolailla. (Jos nykyisessä toimii ne niin jätä varalle vanha looda)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]9.7.2014 at 13:24 #173041Tuusulasta löytyy -74 mallisen Dyanen loora ja vetarit. Vain perjantaihin, jolloin lähden lomalle. Ja puhelinkin löytynee nolla viisi nolla viisisataa 4438
10.7.2014 at 08:47 #173042@HENKKA wrote:
Tuusulasta löytyy -74 mallisen Dyanen loora ja vetarit. Vain perjantaihin, jolloin lähden lomalle. Ja puhelinkin löytynee nolla viisi nolla viisisataa 4438
Hittolainen, kun en saanut vapaata perjantaiksi, menee aamusta iltaan töissä.
10.7.2014 at 12:01 #173043Lauantaina en paikalla, mutta loota löytyy täältä ja ovien avaaja ja lootan esittelijä paikalla ja sunnuntaina aamupäivän, mutta sitten seikkailemme jossain.
10.7.2014 at 14:46 #173044@HENKKA wrote:
Lauantaina en paikalla, mutta loota löytyy täältä ja ovien avaaja ja lootan esittelijä paikalla ja sunnuntaina aamupäivän, mutta sitten seikkailemme jossain.
Onko tuossa kytkinkotelo paikallaan, ja lupaus että ei rallata rattaat, meinaan ei tarvisi tapella tuon oman kanssa enää ❓ Niin ja hintakin olisi kiva tietää…
10.7.2014 at 15:31 #173045….asiahan ei minulle kuulu mutta….kytkinkoppa lienee aina paikallaan…
nelkkuja vaihdettiin aikoinaan kutosen tekniikalle, oli hyviä koneita ja laatikoita mutta se vauhdin hurma…eipä niistä laatikoista kukaan kirjaa pitänyt….niin ja minulla olisi yksi laatikko hintaan 5e.. kuljetus sun muut maksakoon sitten jotain..…
10.7.2014 at 17:03 #173046Ajetusta pelistä otettu viime talvena, eikä ollut mielestäni äänekäs. Loota on täydellinen. Lootan hinta 150€. Tasan.
teippariätteippari.net12.7.2014 at 04:01 #173047Loota siirtyi uuteen osoitteeseen. Toivotaan, että pelittää.
12.7.2014 at 04:48 #173048@Akaile wrote:
Vielä sellainen huomio tähän, että vuodesta -72(?) eteenpäin vetarin yläpäät olivat kuudella pultilla kiinni ns. uudempaa mallia ja ennen tätä täysin toisenlainen systeemi. Tämä kannattaa tsekata mahdollisten kandidaattien osalta. Kakkosen-kolmosen synkrot monesti kovilla käytön osalta, koska nelkussa noita vaihteita sommataan melkolailla. (Jos nykyisessä toimii ne niin jätä varalle vanha looda)
Tuli haettua Tuusulasta laatikko, siinä kylläkin on 4llä pultilla vetarit, -74 dyane. Täytyy tänään vaihtaa omasta lähdöt.
12.7.2014 at 06:58 #173049Putsaileppas lootaa ja silmäile kantta sekä kylkiä pyöreän valumerkin osalta, pitäisi löytyä kaksinumeroinen luku ja melkein laittaisin pääni pantiksi, että tuo luku on pienempi kuin -74.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]12.7.2014 at 07:37 #173050Olisiko tullut tuo vetarityypin muutos eri aikoihin Sätkään ja Tiinaan..?
Meinaan kun tuossa miun -74 (vissiin -72 valmistettu, -73 tullut maahan) NelkkuTiinassa oli ostaessa tuplaristivetarit, mutta jonkin aikaa taloudessa olleessa -72 2cv4:ssä oli (ilmeisen alkuperänen) kuulamallin vetarit. Toki pitää muistaa että nyt nuo on nelkyt vuotiaita, niin mitä tahansa on saattanut sattua minuakin edeltäneiden vuosikymmenten aikana…
Tällä tarkoitan lähinnä sitä että noinkohan kovinkaan alkuperäiskuntoisia enää helpostikaan vastaan tulee, varsin monen kohdalla on kuitenkin jo useampaakin tekniikan palikkaa vaihtunut… 🙄
12.7.2014 at 10:03 #173051
Elämäni eka remontti, on entiset kulkimet ollut sen verran “nykyaikaisia” ettei ole tohdinnut itse koskea 😛 . Ensi viikolla vaihdan nuo vetarit päittäin, Sitroselta uusi kytkinpaketti ja uudet vetarin tiivisteet.
Pyörittelin Piialta ostamaani lootaa, ei ollut äänen hiventäkään verrattuna tuohon miltä omani kuulostaa 😀
No eipäs tuo kuva näkynytkään– https://www.dropbox.com/s/vtq1ij7o2oa2raa/20140712_110701.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;Öhh, pari kaljaa rohkaisua varten 😳
12.7.2014 at 15:26 #173052Toivottavasti katsoit montako ja miten paksuja olivat perän laakereiden säätörenkaat. Osa tulee helposti vahingossakin pois, viimeiset yleensä ovat öljyn kanssa liimautuneet laakerin ulkokooliin yms…
Jos taas jäi katsomatta mistä mikäkin tuli, niin sitten edessä on kyseisten laakerivälysten uudelleensäätö, jota varten saat purkaa vielä kytkinkopan pois…
12.7.2014 at 20:47 #173053onneksi olen lukenut Kiltasta ohjeita, että tiesin nuo, pidin huolta että sinne jäivät paikalleen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.