Etusivu › Forums › Päävalikko › Kulkimet › Hertta Q
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5.3.2014 at 11:47 #128696
Hertta Rouvan seikkailuja ja seikkailuja Herttarouvan kanssa…
http://satkalainen.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/herttarouvantarinoita” onclick=”window.open(this.href);return false;6.3.2014 at 06:56 #171242Hertan takin sovitusta…
http://satkalainen.fi/takki-niskaan/” onclick=”window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/herttarouvantarinoita” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://satkalainen.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;6.3.2014 at 06:59 #171243Hyvän mallinen rotsi, oikein peilillekin paikka ja menee kriittistren vuotokohtien yli.
8.3.2014 at 10:02 #171244Aurinko paistaa ulkona, eli täytyi tehdä hieman TODO listaa, että pääsee pidemmille reissuille luotettavammin.
http://satkalainen.fi/to-do/” onclick=”window.open(this.href);return false;
8.3.2014 at 20:36 #171245123 – nyt sytyttää!
http://satkalainen.fi/123-nyt-sytyttaa/” onclick=”window.open(this.href);return false;
9.3.2014 at 07:08 #171246Hoikan 14mm hylsyn löydät mm. Biltemasta. Parempi kulku johtuu mm. tarkemmasta ja vahvemmasta kipinästä, eli pelkästään ajoitus ei korjaa noita kahta ensimmäistä. Parasta kuitenkin on hyvänä pysyvä käyntiinlähtö ja kylmätyhjäkäynti, mikäli konheessa kaikki muukin on jiirissä 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.3.2014 at 06:42 #171247Henkitysvaikeuksia sekä kuskilla että kulkimella…
http://satkalainen.fi/henkitysvaikeuksia-seka-kuskilla-etta-kulkimella/” onclick=”window.open(this.href);return false;
19.3.2014 at 22:02 #171248Helicoilia ja äänieristys edistystä
http://satkalainen.fi/helicoilia-ja-aanieristys-edistysta/” onclick=”window.open(this.href);return false;
20.3.2014 at 22:17 #171249Huohotin ongelma ratkesi, kiitos Burtonin korjaussetin…
http://satkalainen.fi/burton-rules/” onclick=”window.open(this.href);return false;5.4.2014 at 10:47 #171250Öljyä, valoa ja vilkkua…
http://satkalainen.fi/oljya-valoa-ja-vilkkua/” onclick=”window.open(this.href);return false;6.4.2014 at 19:42 #171251Hertta Rouvan fiilis nousi uuteen atmosfääriin, kun saimme Mörköltä sen juuri oikeanlaisen vaihdekepin nupin. Mika ja HerttaQ kiittää!
8.4.2014 at 19:56 #171252Tiistai-illan ajelua…
http://satkalainen.fi/riksun-abclla-kahvittelemassa-hy-rin-porukalla/” onclick=”window.open(this.href);return false;12.4.2014 at 18:23 #171253Kuulin tuolla viime tiistain tapaamisessa lämmitysputkien merkityksen kulkimen melutasoon. Tästä innostuneena soitin Sitroselle varmistaakseni että heidän lämpöputkissa on vaimennusmateriaali sisäpuolella. Laitoin putket tilaukseen ja perjantaina pääsin testaamaan vaikutusta. Kyllä kuljin hiljeni aivan järjettömästi tuolla putkien vaihdolla. Nyt laitetaan vielä joku eriste konepeltiin ja sen jälkeen keskitytään ajamiseen 🙂
13.4.2014 at 08:27 #171254Oletko tukkinut kaikki ylimääräiset reiät konehuoneen ja kabiinin väliltä? Ml. kaasutangon kumisen läpivientilärpäkkeen raon niin pieneksi kuin mahdollista? Huopa on hyvä materiaali tuohon kohtaan.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]13.4.2014 at 08:34 #171255Juu, paloseinä on eristetty ja reiät tukittu. Kaasutangon läpiviennissä on kumin lisäksi 10 mm eristematosta tehty lisätiiviste. Itselle yllättävää oli että ilmaputkilla oli isompi merkitys kuin huolellisella paloseinän eristyksellä.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.