Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › Huohottimen korjaussarja Burtonilta
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12.9.2013 at 12:19 #128478
Vaikuttaa pätevältä: http://www.youtube.com/watch?v=R_5rUwyVHg4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
12.9.2013 at 18:45 #170052tääkin on hieno filmi:
http://www.youtube.com/watch?v=lnfsOHMLs5c” onclick=”window.open(this.href);return false;13.9.2013 at 04:13 #170053Aika näppäriä asentajia; ottivat koneen keulilta irrottamatta lokareita ja sitten laittoivat paikalleen ilman ilmapeltejä 😀 😀
13.9.2013 at 04:44 #170054Ei voi kuin hattua nostaa Burtonille. Tuo huohottimen korjaussetti on siitä huokea, että kerran kun sen fiksaa noilla palikoilla niin seuraava avaus on jo huomattavasti helpompaa. Ts. kiristyspalikat tekevät tuostakin kohteesta huollettavan. Epäselväksi jäi ainoastaan kumin materiaali, eli onko se asianmukaisesti Vitonia?
Sitten mitä tulee tuohon kammen kunnostukseen niin siitä kuulisin mielelläni käyttäjäkokemuksia maailmalta. Kampeen liittyy monenmoista niksiä ja naksia ja niinkuin videolla näkyy, myös erikoistyökaluarsenaali on melko laaja kaiken koneellisen lisäksi. Jos nyt oikein katsoin niin he vieläpä keventivät ja tasapainottivat kampea, mikä on pelkkää plussaa. Nykyvalmistustekniikat mahdollistavat paremman kammen tasapainotuksen ja sen seurauksena koneen värinä vähenee, kesto paranee ja tarvittaessa venttiilikoneiston rajoissa kierrosten punaraja tulee vastaan myöhemmin…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]13.9.2013 at 06:17 #170055Sitten mitä tulee tuohon kammen kunnostukseen niin siitä kuulisin mielelläni käyttäjäkokemuksia maailmalta. Kampeen liittyy monenmoista niksiä ja naksia ja niinkuin videolla näkyy
Tarkoittaen tarkalleen mitä?
Tuossahan kiertokankien kaulat hiottiin ohuemmiksi ja keskikappale oli kokonaan uusi, jossa pienemmät reijät kauloille. Kun kaulat hiotaan ohuemmiksi on vastapainolimpusta otettava myös, jotta tasapaino säilyy (?)13.9.2013 at 10:20 #170056Nyt kun kerran Burtonista jutustellaan niin kysympä minäkin jotain.
Onko kenelläkään kokemusta noista Burtonin kunnostamista moottoreista.
Näkyi heidän nettisivuilla olevan myynnissä myös nelkun moottoreita.
http://www.burton2cvparts.com/engine-2cv4-435cc-overhauled-p-4501.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Pitäisi “uusi kone” hankkia tulevan talven aikana ensi kesän rientoihin.13.9.2013 at 18:03 #170057@18heppainen? wrote:
. Kun kaulat hiotaan ohuemmiksi on vastapainolimpusta otettava myös, jotta tasapaino säilyy (?)
Veikkaanpa, että tässä prosessissa silti tasapainotusaste on parempi kuin alunperin. SPA-kisakoneita rakentaneet yms. ovat sen jo aiemmin todenneet, että kutosen kampi ei ole kovin tarkasti tasapainotettu alunperin.
Käyttökokemuksilla tarkoitan sitä, että jos joku on ajanut jo Burtonin käsittelemillä kammilla pidempään niin kuulisin mielelläni onko paketti pelannut mainiosti.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.