Etusivu › Forums › Päävalikko › Ostetaan › Kamiinan paloja
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29.9.2011 at 12:15 #127121
Taloni pihamaalle ilmestyi -61 mallinen Citroen HY, kohtuukuntoinen projekti johon tarvis hankkia pyöreät takalokasuojat, renkaat/vanteet, istuimien verhoilut ja pakoputki. Putki pitäis olla mallia lyhyt, eli loppuu kartturin alle. Mahdollisimman hyväkuntoisia palikoita. puh nollaviissataa 931801.
Muutakin sellaista mitä en vielä tiedä tarvitsevani voi tarjota.Tulevana lauantaina liikun välillä Vaasa-Lahti voin tulla hakemaankin.
30.9.2011 at 06:08 #163256Oijoiii! Jos pihamaalleni ilmestyisi tuollainen en puuttuisi sen ulkoiseen olemukseen paljoakaan. Saisi olla tuollainen maailmaa nähneen oloinen. (Vähän niinkuin Laika-koira siinä yhdessä laulussa.)
Kantavat osat, tekniikka ja sisätilat on toki kunnostettava. Toivottavasti osia löytyy.
30.9.2011 at 07:32 #163257Niinpä, luin eilen myös uusimmasta automobiili julkaisusta että Trafi on ottanut uuden kannan jossa yhdeksi luokaksi museoajoneuvoa tulee konservoitu ajoneuvo. Pitää ottaa tuosta selkoa, olis meinaan kiva ihan tollasena.
30.9.2011 at 08:14 #163258Sätkien kohdalla se on ollut käytössä jo monta vuotta 😆 😆 Niin karmeita yksilöitä on museorekkaroitu ja jopa myynnissä tällä hetkellä 😯
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]1.10.2011 at 04:44 #163259@Pia wrote:
Oijoiii! Jos pihamaalleni ilmestyisi tuollainen en puuttuisi sen ulkoiseen olemukseen paljoakaan. Saisi olla tuollainen maailmaa nähneen oloinen. (Vähän niinkuin Laika-koira siinä yhdessä laulussa.)
Kantavat osat, tekniikka ja sisätilat on toki kunnostettava. Toivottavasti osia löytyy.
Täysin samaa mieltä ! Runko kuntoon, jarrut uusiksi ja nykytekniikka..ja vot kyllä kelpais..
1.10.2011 at 20:19 #163260kantavat osat suhteellisen hyvät, tekniikka säilyy varmaan, mutta jarrut menee uusiksi
3.10.2011 at 20:04 #163261Tuossa ko artikkelissa jossa kerrottiin konservoidun ajoneuvon hyväksymisestä museo kilpiin on mielestäni yksi huonopuoli. Sanovat ensin että pitäisi säilyttää maailmaa nähneitä yksilöitä sellaisenaan, mutta hetkeä myöhemmin kerrotaan jotta konservoidessa ajoneuvosta pitää poistaa kaikki ruoste kaikessa muodossa. Missä meni väärin?
4.10.2011 at 04:36 #163262Se on Trafin fiksut herrat taas miettineet, että kuskinpenkki saa olla persauksen kohdalta puhki, mutta muuten pitää kiesin kiiltää 8)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]4.10.2011 at 06:57 #163263Eli mikään ei muuttunutkaan, oltiin vaan muuttuvinaan
4.10.2011 at 16:53 #163264Kyllä juttu on näin: Ne on ihan Automobiili ihmiset/harrastajat aikojen alussa museoautosäädöstön luoneet ja saaneet ne läpi silloisissa päättävissä elimissä eli AKE/eduskunta jne. Mielestäni yksi kummallisimpia kohtia on eräs jenkkikaara, johon hyväksytään veekasi vaikka alunperin katsatettava auto on ollut neloskoneella!!!!
Siitä huolimatta tuo Kamina on Komia! Tai siitä johtuen…7.11.2011 at 08:05 #163265kyllä oli lujassa nämä takalokasuojat, korjauskelpoisetkin käy
7.11.2011 at 08:55 #163266Raahen piehingissä yksi riisuttu HY raato…
Voi käydä hakemassa mitä löytää.. Mieluusti Kokonaankin voi viedä pois jos halajaa niitä peltejä..
Lahjoitettu jo kertaalleen Leinosen Pertille kajaaniin ja hän on jo kertaalleen evakoinut sen mitä halusi,,
mutta jätti jämät edelleen tontilleni luvallani..
Se lyhyt pakoputki ainakin saattaa löytyä… Vanteita,, jne.. 🙄
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂7.11.2011 at 14:12 #163267Hyvä ! Pitääkin poiketa Piehinkiin soitellaan
7.11.2011 at 14:17 #163268Combi Camp 2000 paloja on mulla.Varasin sulle sen päätyikkunamuovin jos tarvitset.
8.11.2011 at 07:52 #163269Ehdin laittaa ennen ranskanmatkaa uuden etuikkunan siihen mutta jos saa varata paloja niin sen päällimmäisen putkitelineen ottaisin kun joskus taasen tavataan. Siis tämän joka aukaistaessa tulee maata vasten, omani aika kovaa moderoitu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.