Etusivu › Forums › Päävalikko › Ostetaan › Ostettu: Ami6 tai AK350 vaihdelaatikko
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30.6.2011 at 17:11 #126821
Ehjälle vaihteistolle olisi tarvetta. Nykyisistä loodista toinen huutaa ja toisesta on kolmosen synkronointi täysin kateissa.
Myös “yllätyslaatikot”, varaosiksi kiinnostavat. Myös jos jollain sattuu pyörimään ko. laatikkojen laakereita, synkkarenkaita
tai mitään mikä auttaa kunnostuksessa, niin olen kiinnostunut ostamaan.Yritän kovasti tulla Koukeroihin (jos ei laatikko leviä matkalle), joten se olisi ensimmäinen kaupan hieronta tilaisuus 😀
18. päivä mennessä pitäisi saada Ami kuntoon että uskaltaa lähteä Salbrisiin.
-Olli /o4o73o4oo5 (jos en vastaa laita viestiä) , olli.erkkila(at)gmail.com tai YV
30.6.2011 at 18:57 #162122Todennäköisesti huuto-ongelmat lähtee perän laakereiden vaihdolla, mutta mitenkäs se nyt meni, että oliko niitä seekerirenkaallisia jollakulla myynnissä vai meneekö työstökonehommiksi?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]1.7.2011 at 06:09 #162123Kuinkahan paljon noissa 60-luvun alun Amin laatikoissa on välitys eroa modernimpiin kutosen laatikoihin?
Jos vaihtais koko laatikon vetareineen. Tuplaristi yläpäät taitaa olla pidemmät kuin kuulamallit, eli pitäisi hepata vetareihin pikku jatkot?
-Olli
1.7.2011 at 07:54 #162124Vanha AMI6-looda oli kai se pisin, muistaakseni 24,5 km/h tuhannella kierroksella nelosvaihteella. Vastaavasti kutosen loota n. 20 km/h ja nelkku 18 km/h. Jossain on noista muistiinpanoni. Aika ratikaali siis ero.
2.7.2011 at 20:31 #162125Joo, jos yläpäässä on kuulanivelmalliset vetarit ja alapäät tuplaristit, nin jokunen sentti pitää jatkaa liukuholkkeja. Mutta niin kun Akaile mainitsi, niin laakerit varmaan alkaa ensimmäisenä huutamaan, ja jos laatikon kuitenkin paloittelet, niin nopeathan ne on vaihtaa siinä samalla. Ota laakeri käteen, ja mene Reeperbahnille eli Aleksis kivenkadun laakerikauppaan. Uran sai ainakin ennen muinoin koneistettua laakerteräkseen konepaja kwm:ssä muitaakseni Teollisuuskadulla, eli ihan siellä nurkillasi.
Onko sun amin laatikossa muuten harvat vai tiheät boorit vetareiden yläpäissä, eli tasauspyörastöön työntyvät?30.8.2011 at 11:38 #162126kysymys:
Onko Ami6:n laatikon välitykset = wanhusdyane 6:n laatikon välitykset?
jatkokysymys:
eli sama laatikko kera isojen jarrurumpujen?kysymys:
Mistäs erottaa Amin laatikoitten iät?Edit: nyt vasta huomasin, että tämähän oli Ollin ostoilmoitus, sori.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com30.8.2011 at 15:25 #162127Ei ole samat:
Dyane6 1/68-10/68 5.603 2.860 1.923 1.316 3.625 (8/29)
Ami6 Break 2/68-5/68 6.051 3.089 1.923 1.421 3.625 (8/29)
Ami6 5/68-3/69 5.603 2.860 1.923 1.316 3.875 (8/31)Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]30.8.2011 at 18:07 #162128Dyane6 10/68-2/70 5.203 2.657 1.786 1.316 4.125 (8/33)
Catsin sivuillahan nämä oli…
Mulla on tuo Dyanessa (eli nyt remontissa).
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com31.8.2011 at 10:25 #162129Catsin sivuilla ei ole vanhus Amin laatikkoa. 68 tulee jo moderni moottori kovemmilla kierroksilla, sitä myötä uusi laatikko tiheämmillä väleillä.
-Olli
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.