Etusivu › Forums › Päävalikko › Tekniikka › viripajat
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28.2.2008 at 12:49 #123935
Onko kellään kokemusta STP tai muista viriosia ja koneita myyvistä firmoista euroopassa. Myös tomitus ajat kiinnostaa. On ainakin STP toimittanut tänne pohjolaan jotain koneita. 😉
28.2.2008 at 13:26 #144365Älkää ostako STP:ltä mitään. Eräskin kiltalainen (en minä) odottelee yhä vuosia sitten maksamiaan ja tilaamiaan viri-tavaroita.
28.2.2008 at 13:40 #144366Olen kuullut myös XXX firmasta erittäin huonoa eräältä toiselta foorumilta.
Nuo XXX firman palikat eivät myöskään ole mitään “super erikoisia formula
mekaanikko tuotteita”. Kaikkien itseään kunnioittavien moottori koneistamoiden
tulisi osata värkätä vastaavia. Millainen viritys on mielessä?ps. ja ennen kuin tähän keskusteluun kukaan vastaa että: “miksi sätkää
pitää virittää”, vastaan että kukin harrastaa tavallaan. Koska samaan
hengen vetoon voin itse kysyä miksi sätkä pitäisi esimerkiksi entisöidä?-Olli
28.2.2008 at 13:41 #144367Samaa mieltä olen minäkin Jukan kanssa . Saksalaisetkin pitävät pajaa epäilyttävänä. Olen kerran siellä käynyt ja ei paikka luottamusta herättänyt. Eikä niitä sätkiä tarvitse virittää. Kerkee niillä vähemmälläkin. Koneet pitää opettaa nöyriksi jo alussa. Eräällä moottoritiellä eräässä maassa otin nopeutta navigaattorin mukaan 132 km/h tunnissa. Ja sitä kesti kaaaaaauan.
28.2.2008 at 13:56 #14436828.2.2008 at 16:53 #144369kiitos vastauksista tarkoitus ois saada lisää väätöä ylä ja ala kierrosille.tarkoitus on lisätäkuutioita ja puristusta,kampiakseli tasapainoon vauhtipyörän kanssa kevennettynä, laakerointi paremmastamateriaalista ja sopivan kiree nokka. kaikki riippuu mitä on saatavana kohtuullisen helposti ja sitten pitää miettiä sopiva kokonaisuus. 😉
29.2.2008 at 11:06 #144370Hekalla Porvoossa on KONE. Otappa yhteytttä.
29.2.2008 at 11:18 #144371Tälläinen mielenkiintoinen viriputiikki on Belgiassa. Kokemusta minulla ei palveluista ole.
Kataloogi:
http://www.pp-2cv.be/FR/Catalogue/Catalogue.htmTätäkin voi katsella ja ECASilta saa osia myös:
http://www.2cvparts.co.uk/2cv_tuning.htm29.2.2008 at 11:20 #144372Tuosta pajasta olen kuullut paljon hyvää. Ovatten olleet paljon Afrikan kanssa tekemisisissä, sekä 4-veto hommissa.
29.2.2008 at 11:25 #144373Samoin minulle tuntematon palveluntarjoaja:
29.2.2008 at 12:53 #144374Tämä aiheuttaa kuolaa suupieleen…
29.2.2008 at 14:31 #144375Tuollanen kotimaassa porattu setti on itselläni käytössä. Alkuaikoina näiden kanssa oli ongelmia liian tiukkojen sovitusten kanssa, koska Visan mäntä on suunniteltu elämään alumiinisylinterissä. Paljolti oli kiinnileikkaantumisia.
Valmiiksi hieman väljäksi porattuna kyllä toimii, mutta aina saa hieman peljätä, jos pitkään vedättää täydellä teholla. Kovin ovat ohkaiset sylinterinseinät porauksen jälkeen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.